  • Data: 2018-11-11 14:00:43
    Temat: Re: N26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już mam założone, kiedyś ściągnąłem apkę, ale PL była jeszcze be, zostawiłem jednak
    maila i w piątek napisali, że już można - i że za czekanie będzie nagroda 10 euro ;)
    Dali.
    Rzeczywiście zakładanie kwadrans, najdłużej trwa wideoweryfikacja dowodu.
    Porównanie z revolutem wg mnie chybione.
    N26 to po prostu niemiecki bank - więc podstawą jest euro.
    Darmowa karta MC.
    Wydaje się, że dla płatności kartą w innych walutach jedyny koszt to spread MC (ok.
    0,2%).
    5 wypłat euro z bankomatu na miesiąc za darmo.
    Dla wypłat w innych walutach 1,7% prowizji.

    Najwygodniejsze i chyba najbezpieczniejsze z wygodnych miejsce do trzymania części
    oszczędności poza polskim systemem bankowym.
    A, i dla tej karty dla płatności w euro nie grozi DCC.

    Ciekawy jestem, czy raifi international otworzy w PL detal - choćby netowy.