  • 1. Data: 2018-11-11 11:52:46
    Temat: N26
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    https://subiektywnieofinansach.pl/revolut-wreszcie-m
    a-konkurenta-z-prawdziwego-zdarzenia-mozecie-juz-zal
    ozyc-konto-w-slynnym-n26-co-to-i-jak-dziala-sprawdza
    m/

    Mniej więcej w połowie tekstu tabelka porównawcza z Revolutem - na plus
    to licencja bankowa, Apple Pay i obsługa z komputera, na minus to
    prowizja od bankomatów w Polsce (1,7%).
    Z komentarzy na minus: nie ma subkont walutowych (nie-eurowych), hmm.

    --
    Alf/red/

  • 2. Data: 2018-11-11 14:00:43
    Temat: Re: N26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Już mam założone, kiedyś ściągnąłem apkę, ale PL była jeszcze be, zostawiłem jednak
    maila i w piątek napisali, że już można - i że za czekanie będzie nagroda 10 euro ;)
    Dali.
    Rzeczywiście zakładanie kwadrans, najdłużej trwa wideoweryfikacja dowodu.
    Porównanie z revolutem wg mnie chybione.
    N26 to po prostu niemiecki bank - więc podstawą jest euro.
    Darmowa karta MC.
    Wydaje się, że dla płatności kartą w innych walutach jedyny koszt to spread MC (ok.
    0,2%).
    5 wypłat euro z bankomatu na miesiąc za darmo.
    Dla wypłat w innych walutach 1,7% prowizji.

    Najwygodniejsze i chyba najbezpieczniejsze z wygodnych miejsce do trzymania części
    oszczędności poza polskim systemem bankowym.
    A, i dla tej karty dla płatności w euro nie grozi DCC.

    Ciekawy jestem, czy raifi international otworzy w PL detal - choćby netowy.

  • 3. Data: 2018-11-13 17:28:09
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 listopada 2018 11:52:48 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:
> [...]
    > prowizja od bankomatów w Polsce (1,7%).
    > Z komentarzy na minus: nie ma subkont walutowych (nie-eurowych), hmm.

    Mają ciekawy program poleceń z 15 euro dla obu stron :)

    https://jakdorobic.com/n26/

  • 4. Data: 2018-12-18 19:42:26
    Od: p...@g...com

> [...]
    > prowizja od bankomatów w Polsce (1,7%).
    > Z komentarzy na minus: nie ma subkont walutowych (nie-eurowych), hmm.

    Od listopada konta w N26 są juz dostepne dla klientów z polskim adresem ,także dla
    firm. Wpisując przy rejestracji kod polecający robertp3062 można otrzymać od banku
    15 Euro. http://n26.com/r/robertp3062

  • 5. Data: 2018-12-18 19:51:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Żeś się obudził...