    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Musze podjac szybka decyzje
    Date: Wed, 7 Apr 2004 07:24:08 +0000 (UTC)

    Farciarz Billy The Kid <farciarz@[nospam]gazeta.pl> wrote:
    > Znajomy mi podpowiada ze w Volkswagen Bank`u
    > Inny ze w Inteligo
    > A dwie moje znajome ( jedna pracuje w Raiffaisenie a druga w Multi) ze u
    > nich.....
    > Przygladalem sie dla oferty Volkswagenbanku i niezle to wyglada na pierwszy
    > rzut oka, a jak to ma sie do rzeczywistosci? Niskie oplaty, wysokie
    > oprocentowanie ( % dla mnie) czy jakosc uslug VwBanku nie jest niska?

    Jest za niska - karta nie jest online do kata, co dyskawalifikuje bank.
    Bierz Inteligo, SMSy pare sekund po kazdej transakcji sa rewelacyjne,
    nigdzie tego nie ma. Zawsze wiesz czy kontrahent Ci zaplacil, nie
    musisz co chwila zerkac do WWW, wiesz ile to czasu oszczedza.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl