  • Data: 2002-01-24 08:45:47
    Temat: Re: Multiport - opinie
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl> wrote in message
    news:a2n14m$qg3$1@news.tpi.pl...
    > Ja wiem co pisze. Pisze o Multibanku. I o zadnym innym banku nie pisze.

    Od większych firm jest BRE.

    > Era spolek cywilnych juz chyba powoli przemija. Sam taka musialem
    rozwiazac
    > z powodu zmian w prawie.

    A to przykre. Ja nie musiałem. Ba, nie widzę powodu by kiedykolwiek ją
    rozwiązywać (w świetle prawa). Mylisz podmiot prawa z podmiotem
    gospodardczym.

    > Cala moja znajomosc z Multibankiem opiera sie glownie na ogladaniu ich
    stron
    > www. W koncu to bank od poczatku internetowy.

    Nieprawda. mBank to bank internetowy - ale i tutaj jest przecież bardzo
    często wykorzystywane Call Center i IVR. MultiBank od początku zakładał
    wykorzystywanie (silne) placówek.

    > Poruszalem juz watek o braku informacji na temat ograniczen wynikajacych z
    > korzystania z netkarty, a teraz mam pretensje do banku, ze nie ma
    informacji
    > o ograniczeniach dotyczacych firm. Nic nie tlumaczy nie podawania
    informacji
    > na temat ograniczen. To nieeleganckie i nierzetelne w stosunku do
    klientow.

    Informacje są na stronach WWW. A jak byś i tego nie zauważył - to w
    formularzu do zakładania konta Business Class jest lista firm do wyboru - i
    nie ma tam żadnych podmiotów prawa handlowego.

    K. Kowalski