  • Data: 2009-01-08 11:03:02
    Temat: Re: Multibank % w dół
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cos takiego proponuje lukas - 8,1% na rok - jakby na to nie patrzec -
    > najlepsza oferta na rynku w temacie "lokat" - wiec jednak jakas tam
    > rewelacja.

    Nie każdy lubi produkty wiązane. Są też wątpliwości co do gwarancji BFG.

    No ale co do pewnosci akurat lukasowskiej propozycji w
    > kontekscie tych Luxemburskich zabezpieczen nikt juz sie tu nie
    > wypowiedział.
    > Nie wiesz, jakie warunki bedzie proponował multi?

    Wiem, mówił mi o tym doradca, ale nie słuchałem uważnie, więc wiesz... po
    prostu ten produkt mnie specjalnie nie interesuje. Na pewno będzie wersja na
    6M i 12M, ale zdecydowanie % gorszy niż w Lukasie. Coś tam ok. 6% ma być
    bodaj... Może nawet mniej.