  • Data: 2009-01-08 19:02:49
    Temat: Re: Multibank % w dół
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czw, 08 sty 2009 o 19:27 GMT, Szymon napisał(a):

    > Ale porównujesz Getin do BRE? Ostatnio chciałem u nich podnieść limit KK.
    > Spełniałem wszelkie formalności i odmówili.

    Ale kredyty to nie depozyty :)

    > Pracownik argumentował to
    > kryzysem finansowym. Więc wybacz, ale jeśli już pracownicy banku mówią, że
    > ma on kłopoty z płynnością to jednak ja wolę Multi.

    ale kryzysem finansowym getinbanku czy na rynku finansowym? :)

    > Tak, kończą się. Poza tym o ile Lukas jeszcze OK, o tyle Eurobank ma trochę
    > inny poziom obsługi (patrz "placówki" czyli krzesełka w przejściach
    > hipermarketowych).

    To fakt, ale pracowke widzialem tylko w momencie podpisywania umowy, a nie,
    umowe podpisywalem przez kuriera, a w placowce bylem zeby przeniesc
    tokenGSM na inny telefon, i to byla pracowka nie z krzeselkiem, tylko
    normalna placowka, w ZT :)

    > Kolejny bank z prawdziwego zdarzenia :-)))
    > Wiesz... zauważ, iż odnoszę się do oprocentowania dla konta AQ w Multi.
    > Klient AQ ma nieco inne wymagania niż klient Eurobanku tudzież Aliora w
    > materii poziomu obsługi.

    Tez sie zgadzam, tylko ja osobiscie do bankow malo kiedy zagladam,
    najczesciej tylko 2 raz, podczas otwierania rachunku, i podczas zamykania
    :) chociaz jeszcze nigdy nie zamykalem konta w banku :) no jeszcze zdarza
    sie zeby zlozyc jakis wniosek np. o karte :) wiec mnie strzyka jak wyglada
    placowka, dla mnie liczy sie tresc a nie forma :)

    Chociaz w aliorze jest idelnie jak dla mnie, bo wszystko zalatwiam
    telefonicznie albo przez maila, i przyjezdza do mnie bankier osobiscie z
    gotowymi papierkami ktore tylko podpisuje :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 19:47:35 up 10:06, 3 users, load ]