  • 1. Data: 2010-06-22 19:49:01
    Temat: Multibank - podwyzki ida
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu
    zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

    http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryf
    ie_oplat_MultiBanku.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-06-22 19:54:14
    Temat: Re: Multibank - podwyzki ida
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu
    > zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

    Czyli znika najbardziej istotna różnica pomiędzy taryfami Intensive i
    Classic. Zostają chyba tylko różnice w prowizjach w oddziałach i na
    Multilinii no i w cenie netkarty gdyby ktoś chciał coś takiego.

  • 3. Data: 2010-06-22 20:00:05
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 22 Cze, 21:54, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

> [...]
    > Classic. Zostają chyba tylko różnice w prowizjach w oddziałach i na
    > Multilinii no i w cenie netkarty gdyby ktoś chciał coś takiego.

    Heh - ciekawe, czy te oplaty za debetowke beda tez pobierane od V:(

    Czyli lacznie zoplata za konto ok 9-10 pln miesiecznie :/
    Drobna przesada przy ich aktualnej ofercie :/
    Bedzie sie trzeba chyba ewakuowac :/ A szkoda, bo mimo wielu wad to
    jednak moj glowny rachunek od czasow powstania tego banku :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2010-06-23 08:04:05
    Od: Oli <O...@a...com>

    Marcin napisał:

    > W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu
    > zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.
    >
    > http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryf
    ie_oplat_MultiBanku.html

    "Dodatkowo od września m.in. konto internetowe Ja w taryfie Comfort kosztować będzie
    4,5 zł (obecnie 0 zł)"

    No to żegnaj Multi.
    Ludzie z grubymi portfelami nie przyjdą, bo to marne zmiany, a z chudymi odejdą.

    --
    Oli

  • 5. Data: 2010-06-23 11:02:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 13:00:05 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

> [...]
    > Bedzie sie trzeba chyba ewakuowac :/ A szkoda, bo mimo wielu wad to
    > jednak moj glowny rachunek od czasow powstania tego banku :(

    Podpisuję się pod tym.

    To co, czego teraz warto spróbować? :)
    Żeby było 0-2zł/mies. za konto z kartą, do tego plastik z cashbackiem.
    Alior czy z powrotem do BZWBK?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-06-23 11:03:08
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "Marcin" news:hvr43m$21f$1@inews.gazeta.pl

    > W Multi ida podwyzki na standardowe konta oraz zmniejsze znowu limitu
    > zwalniajacego z oplaty za Aq z 8 na 5 k PLN.

    http://www.rp.pl/artykul/67572,497520_Zmiany_w_taryf
    ie_oplat_MultiBanku.html

    ciekawe kiedy dobrodzieje z mBanku zmienią swoją toip i strzelą sobie na
    dobranoc definitywnie w kolanko.

  • 7. Data: 2010-06-23 11:58:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    > To co, czego teraz warto spróbować? :)
    > Żeby było 0-2zł/mies. za konto z kartą, do tego plastik z cashbackiem.
    > Alior czy z powrotem do BZWBK?

    1. KK polbank era
    2. ror mbank
    3. ko EB

  • 8. Data: 2010-06-23 12:05:28
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "zlotowinfo" news:hvsssk$pqg$1@inews.gazeta.pl

    > 2. ror mbank

    a jak tutaj zaczną klientów obkładać prowizjami? tak na szybko przeglądam
    forum mBanku i widzę, że np. u Pepików już "mądre głowy" zmieniają po
    wakacjach toip w mBanku... ciekawy czy Polska też dostanie rykoszetem.

    Detalicznie ramię BRE schodzi już definitywnie na psy, szkoda.

  • 9. Data: 2010-06-23 12:17:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 13:58:07 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > 1. KK polbank era

    Mam mieszane uczucia po tym jak inni bluzgają na ich system transakcyjny.
    Poza tym wolałbym kartę i konto w jednym banku, a grecki bank obecnie
    średnio mi się widzi do trzymania pieniędzy ;)

    > 2. ror mbank

    Mam tam jakieś eKonto, ale nie chcę trzymać w jednym banku konta firmowego
    i osobistego. Gdyby, odpukać, bank zechciał zablokować rachunki to poleci
    po wszystkich.

    > 3. ko EB

    To też już mam, ale wyłącznie jako skarbonkę. System w codziennym użyciu
    dość uciązliwy (niewygodny token, częste przejścia systemu w tryb offline).
    Jest to jakieś rozwiązanie, ale brakuje cashbacku.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-06-23 12:33:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 14:17:00 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Poza tym wolałbym kartę i konto w jednym banku, a grecki bank obecnie
    > średnio mi się widzi do trzymania pieniędzy
    (...)
    > Mam tam jakieś eKonto, ale nie chcę trzymać w jednym banku konta
    > firmowego i osobistego.
    (...)
    > To też już mam, ale wyłącznie jako skarbonkę.

    W ten sposób trudno będzie Ci dogodzić ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/