  • 1. Data: 2010-06-22 13:56:14
    Temat: realne > 5,40% poza Aliorem: gdzie?
    Od: z...@o...pl

    spółka z o.o. może wpłacić 9001 zł do Aliora
    i urośnie jej 600zł rocznie (minus podatek,
    który spółka sama musi sobie naliczyć i zapłacić)

    db[/] na oszczędnej firmie da marne 270 zl
    w większości banków nędza podobna do db[/]

    jeśli nie alior, to gdzie?

  • 2. Data: 2010-06-22 14:48:55
    Temat: Re: realne > 5,40% poza Aliorem: gdzie?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > spółka z o.o. może wpłacić 9001 zł do Aliora
    > i urośnie jej 600zł rocznie (minus podatek,
    > który spółka sama musi sobie naliczyć i zapłacić)

    mozesz wskazac, gdzie szukac takiego procentu ?

  • 3. Data: 2010-06-22 15:22:21
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > mozesz wskazac, gdzie szukac takiego procentu ?

    konto zaravbiajace w alior, srednie miesieczne saldo musi wyniesc 9 000
    wtedy otzrymasz co miesiac 50 zl

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 4. Data: 2010-06-22 17:24:15
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > konto zaravbiajace w alior, srednie miesieczne saldo musi wyniesc 9 000
    > wtedy otzrymasz co miesiac 50 zl

    zatem napisze raz jeszcze: czy mozesz wskazac, gdzie tego szukac ?
    i to dokladnie wg warunkow opisanych w zrodlowym poscie...

  • 5. Data: 2010-06-22 17:26:17
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 19:24:15 +0200, brum napisał(a):

    > zatem napisze raz jeszcze: czy mozesz wskazac, gdzie tego szukac ?
    > i to dokladnie wg warunkow opisanych w zrodlowym poscie...

    Zacznij może na stronie Aliora.

    AK

  • 6. Data: 2010-06-22 17:35:53
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Zacznij może na stronie Aliora.

    poniewaz nikt nie jest w stanie podac odnosnika to tej oferty, to zaryzykuje
    stwierdzenie, ze takowej nie ma :)

  • 7. Data: 2010-06-22 17:43:39
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 19:35:53 +0200, brum napisał(a):

    > poniewaz nikt nie jest w stanie podac odnosnika to tej oferty, to zaryzykuje
    > stwierdzenie, ze takowej nie ma :)

    Nie jestem pracownikiem Aliora, więc zwisa mi, czy z tej oferty
    skorzystasz. Jedno kliknięcie na stronie głównej, szukaj albo nie zawracaj
    gitarry :)

    AK

  • 8. Data: 2010-06-22 18:06:58
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nie jestem pracownikiem Aliora, więc zwisa mi, czy z tej oferty
    > skorzystasz. Jedno kliknięcie na stronie głównej, szukaj albo nie zawracaj
    > gitarry :)

    kolejny nic nie wnoszacy post, jednak trudno sie dziwic
    nie mozna wskazac oferty, skoro nie istnieje
    notabene, polecam czytanie ze zrozumieniem i dbaloscia o szczegoly...

  • 9. Data: 2010-06-22 18:10:32
    Od: "aneczka.jedna" <a...@N...gazeta.pl>

    brum <b...@o...eu> napisał(a):
    czy mozesz wskazac, gdzie tego szukac ?

    Ja mogę :)
    http://rachunek-zarabiajacy.aliorbank.pl/index.html

  • 10. Data: 2010-06-22 18:10:34
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > kolejny nic nie wnoszacy post, jednak trudno sie dziwic
    > nie mozna wskazac oferty, skoro nie istnieje
    > notabene, polecam czytanie ze zrozumieniem i dbaloscia o szczegoly...

    http://rachunek-zarabiajacy.aliorbank.pl/

    ale sadzac po postach nie bedziesz w stanie zalozyc tego konta wiec sobie
    odrazu podaruj