  • 1. Data: 2002-05-08 15:46:32
    Temat: Multibank - nowosci
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    nie rozumiem tych wszystkich nowosci - co to sa plany finansowe? Tansza
    odmiana linii kredytowej?
    Mam juz odnawialna linie kredytowa w Multi - moze lepiej mi teraz zalozyc
    plan?

  • 2. Data: 2002-05-08 17:53:57
    Temat: Re: Multibank - nowosci
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Weronika Orzel" <w...@h...pl> wrote in message
    > nie rozumiem tych wszystkich nowosci - co to sa plany finansowe? Tansza
    > odmiana linii kredytowej?
    > Mam juz odnawialna linie kredytowa w Multi - moze lepiej mi teraz zalozyc
    > plan?

    Proponuję spokojnie i uważnie poczytać www.multiplan.com.pl lub przejść się
    do placówki - to są dosyć skomplikowane produkty i trzeba to wchłonąć na
    spokojnie. Generalnie są bardziej opłacalne od linii kredytowej, ale
    warunkiem jest zebezpieczenie hipoteki i wysokie kwoty (od 80 tys. zł)

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-05-08 18:04:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > spokojnie. Generalnie są bardziej opłacalne od linii kredytowej, ale
    > warunkiem jest zebezpieczenie hipoteki i wysokie kwoty (od 80 tys. zł)

    No to moze kurde jakas sciagawke latwa zrobcie.. Bo jak sie takei pytania
    pojawiaja znaczy sie nie chwyta...

  • 4. Data: 2002-05-08 22:15:11
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > Proponuję spokojnie i uważnie poczytać www.multiplan.com.pl lub przejść się

    daj spokój, to stek marketingowej ściemy,
    zróbcie porządny, rzeczowy manual dla klienta w pdfie,
    bez podkreślania 10 razy, że nie będą płacił podatku,
    a takie hasła marketingowe ograniczcice do 2-3 stron na WWW

    MJ

  • 5. Data: 2002-05-09 11:54:33
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > bez podkreślania 10 razy, że nie będą płacił podatku,
    > a takie hasła marketingowe ograniczcice do 2-3 stron na WWW

    No tak, tak to się właśnie kończy gdy patrzy się na obrazki, a nie czyta
    tekstu. To dopiero ściema.

  • 6. Data: 2002-05-09 13:53:41
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Wszystko o tym napisała WP:

    http://bankowy.wp.pl/informujemy.html?P[godzina]=152
    0&P[dzien]=09052002&IN
    [NEW_ID]=263311&POD=8&b=2&T[link]=%3Ca+href%3D%2F%3E
    ...+powr%F3t%3C%2Fa%3E&T
    [page]=1&P[source]=WP&P[KAT]=2243,2244,2245,2246,224
    7,2248,2249,2250