    From: "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - niby zamkniecie i otwarcie rachunku
    Date: Mon, 1 Aug 2005 12:32:36 +0000 (UTC)

    > Twój rachunek został przekształcony. Techcnicznie, w uproszczeniu, to
    > operacja zamknięcia rachunku o kodzie X i otwarcie rachunku o kodzie Y.

    Dzięki za odpowiedź, ale prawdę mówiąc niewiele mi to mówi, bo ja nie
    przekształcałem rachunku na inny. Czy mozesz powiedziec cos wiecej, na
    stronach Multibanku nie znajduję tego typu informacji, jedynie
    przekształcenie dotyczy zmiany rachunku np. współposiadacza lub rodzaju
    rachunku. Czy to ma związek z kredytem odnawialnym? W mBanku gdy przyznali mi
    KO to takich dziwnych operacji nie wykonywali.