  • Data: 2015-10-06 20:10:51
    Temat: Re: Multibank -> mBank
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Ehlo,
    >
    > A takie coś mnie powitało niedawno:
    >
    > ----
    > 19 października br. serwis transakcyjny mBanku zastąpi serwis dawnego
    > MultiBanku.
    > ----
    >
    > Nie wiem czy ten zaszczyt kopie wszystkich klientów, czy tylko mnie,
    Wszystkich.

    > ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
    > konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont
    > itd. :)
    Na razie oba, jako odrębni klienci. Później może się jakoś scali.
    Ja jestem ciekawy czy Kamil Jońca z Multibanku, będzie mógł udzielić
    pełnomocnictwa Kamilowi Jońcy z mBanku ...
    KJ

    The only thing that experience teaches us is that experience teaches us nothing.
    -- Andre Maurois (Emile Herzog)