  • 1. Data: 2015-10-06 19:53:10
    Temat: Multibank -> mBank
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Ehlo,

    A takie coś mnie powitało niedawno:

    ----
    19 października br. serwis transakcyjny mBanku zastąpi serwis dawnego
    MultiBanku.
    ----

    Nie wiem czy ten zaszczyt kopie wszystkich klientów, czy tylko mnie,
    ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
    konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont
    itd. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2015-10-06 20:09:31
    Temat: Re: Multibank -> mBank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
    > konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont

    dzisiaj byłem w Multi w celu przepięcia SFI, bo nie można mieć dwóch;

    ponoć wszystkie konta będą na interfejsie mBanku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-10-06 20:10:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

> [...]
    > MultiBanku.
    > ----
    >
    > Nie wiem czy ten zaszczyt kopie wszystkich klientów, czy tylko mnie,
    Wszystkich.

    > ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
    > konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont
    > itd. :)
    Na razie oba, jako odrębni klienci. Później może się jakoś scali.
    Ja jestem ciekawy czy Kamil Jońca z Multibanku, będzie mógł udzielić
    pełnomocnictwa Kamilowi Jońcy z mBanku ...
    KJ

    The only thing that experience teaches us is that experience teaches us nothing.
    -- Andre Maurois (Emile Herzog)

  • 4. Data: 2015-10-06 20:55:54
    Od: gral <n...@e...pl>

> [...]
    > ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
    > konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont

    Wszystkich. Oddzielny loginy, oddzielne konta.
    W (zapewne odległej) przyszłości ma być widać wszystko przy jednym
    logowaniu.
    W jeszcze odleglejszej mają scalać.

    Trzeba pozamykać duble samemu i wsio.

  • 5. Data: 2015-10-06 21:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

> [...]
    > ale informacyjnie uprzedzam. Strasznie jestem ciekaw jak mi pożenią
    > konto mBanku z kontem Multi, który login mi zostanie, taryfy kont

    A moze nie pozenia tylko wszystko zostanie tak jak teraz czyli tu i tu masz
    osobne konta.
    A jedyne co sie zmieni to layout w serwisie multi.
    Tak ja bym podejrzewał skoro nie pisza ze to banki się łącza, tylko ze
    serwis transakcyjny multi zostanie zastapiony przez serwis mbanku.

  • 6. Data: 2015-10-06 21:21:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-10-06, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > A jedyne co sie zmieni to layout w serwisie multi.
    > Tak ja bym podejrzewał skoro nie pisza ze to banki się łącza, tylko ze
    > serwis transakcyjny multi zostanie zastapiony przez serwis mbanku.

    Jakieś przygotówki do scalenia robią, skoro mi zamknęli SFI w jednym z kont,
    tłumacząc właśnie tym, że mam w drugim i że będą scalać. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2015-10-06 21:23:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-10-06, gral <n...@e...pl> wrote:

    [...]

    > W jeszcze odleglejszej mają scalać.
    > Trzeba pozamykać duble samemu i wsio.

    Duble jak duble, w jednym mam konto wspólne, firmowe i ch* co jeszcze,
    a w drugim mam konto osobiste. A migrować ręcznie z Multi na mBank
    takich rzeczy jak kredyty odnawialne, czy karty, to mi się nie chce
    szczerze mówiąc. :)

    Liczyłem naiwnie, że cały zestaw będzie widoczny pod oboma loginami ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2015-10-06 21:48:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Liczyłem naiwnie, że cały zestaw będzie widoczny pod oboma loginami ;)
    Docelowo tak ma być chyba. Ale to niekoniecznie w tym roku.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    There are more things in heaven and earth than any place else.

  • 9. Data: 2015-10-06 22:47:40
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-10-06 o 21:48, Kamil Jońca pisze:

    > Docelowo tak ma być chyba. Ale to niekoniecznie w tym roku.

    Przecież minęły dopiero 2 lata :D

    25.11.2013 - mBank oficjalnie wchłonął marki BRE Bank i MultiBank

  • 10. Data: 2015-10-07 01:47:33
    Od: MK <m...@i...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Wrote in message:
> [...]
    > Tak ja bym podejrzewa? skoro nie pisza ze to banki si? ??cza, tylko ze
    > serwis transakcyjny multi zostanie zastapiony przez serwis mbanku.

    Przecie? to od zawsze by? jeden bank, wiec nie mog? pisa? o
    po??czeniu banków.
    --
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----