  • 1. Data: 2006-12-09 22:07:15
    Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Mithos napisał(a):
    > Wszedzie jest tak samo. Gdzie sie nie przeniesiesz to predzej czy
    > pozniej wyjdzie jakis bubel. Mniejszy lub wiekszy (ja z Multi tez mialem
    > swojego czasu rozne przejscia np. samo wlaczajace sie ubezpiecznie od
    > splaty zadluzenia na KK, niemoznosc dokonania zakupu bo sie same
    > pozmienialy limity itp.).

    Ubezpieczenie od spłaty zadłużenia na KK?
    Jak to działa? Czyli jak się spłaca zadłużenie, to dostaje się
    odszkodowanie?

  • 2. Data: 2006-12-09 22:20:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 9 Dec 2006 14:07:15 -0800, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wklepał(-a):

    >Ubezpieczenie od spłaty zadłużenia na KK?
    >Jak to działa? Czyli jak się spłaca zadłużenie, to dostaje się
    >odszkodowanie?

    Raczej od braku spłaty. :) I pewnie tylko w przypadku niezdolności do pracy albo
    coś podobnego.

  • 3. Data: 2006-12-10 10:52:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Raczej od braku spłaty. :) I pewnie tylko w przypadku niezdolności do pracy albo
    > coś podobnego.

    Dokladnie. Przez 2 tygodnie mialem to nieaktywne (co wynikalo z umowy),
    a pozniej nagle samo sie aktywowalo. Oczywiscie pani na mLini twierdzila
    ze musialem we wniosku zanzaczyc ze to chce. Nie potrafila niestety
    odpowiedziec czemu w takim razie przez pierwsze tygodnie opcja byla
    nieaktywna :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos