    From: "Reaktorek" <r...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] i Rachunek Oszczednosiowy
    Date: Wed, 13 Feb 2002 18:55:50 +0100

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:a4e8q4$mh0$1@news.onet.pl...
    > Zalozylem sobie RO w swoimi koncie - dziala jak subkonto
    oszczednosciowie -
    > tworcy bazowali chyba na pomysle z LG banku.
    > Niestety dziala to.... Do duszy za przeproszeniem.
    > Raz sie nadzialem maksymalnie, teraz widze - ze moglbym sie nadziac
    kolejny
    > raz.
    > Wniosek z tego RO jest do poprawienia.
    >
    > Podam przyklad.
    > Ustawilem sobie sume na normalnym koncie na 250 zl - nadwyzki ida na RO,
    > gdzie sa wyzej oprocentowane.
    > W sume pomysl jest ok, ale wykonanie....

    A to bardzo ciekawe nie ukrywam, ja wlasnie dzisiaj doslownie minut temu 25
    zalozylem sobie RO do podstawowego Multikonta Ja i za Chiny Ludowe zreszta
    nie wiem jakim cudem udalo sie Tobie ustalic kwote 250 PLN, jako progowa,
    powyzej ktorej srodki beda przesowane z Multikonta Ja na RO, skoro minimalna
    kwota to 1000 PLN.
    Dodatkowo konsultantka lojalnie mnie uprzedzila, ze jezeli bede planowal
    zakupy wieksze niz 1000 PLN, to musze pamietac by przelac wczesniej
    odpowiednia kwote z RO na podstawowy, poniewaz system ich automatycznie nie
    przesowa.......

    Ale przyznaje Ci racje lettkkkaa tandeta z tym, ze srodki nie przemieszczaja
    sie plynnie a jedynie tylko w jedna strone, zreszta jutro zobacze na wlasnej
    skorze jak to dziala!!!

    pozdrawiam

    Konrad Krupinski