  • 1. Data: 2002-11-08 23:32:17
    Temat: Multibank - gdzie demo?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Czy Multi ma jakąś wersję demo swojego systemu?
    Szukam i szukam na ich stronach i niczego takiego nie widzę :-(
    Czy oni naprawdę nie mają żadnej prezentacji, czy tylko ja nie
    potrafię tego znaleźć?

    Pix

  • 2. Data: 2002-11-09 16:26:24
    Temat: Re: Multibank - gdzie demo?
    Od: s...@p...onet.pl

    Kiedys demo było, bo sam korzystałem. Teraz też nie moge go znaleźć. Chyba z
    niego zrezygnowali albo czasowo go nie ma.
    Wyślij zapytanie: k...@m...pl

    cześć

  • 3. Data: 2002-11-09 18:23:31
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Kiedys demo było, bo sam korzystałem. Teraz też nie moge go znaleźć. Chyba
    > niego zrezygnowali albo czasowo go nie ma.
    > Wyślij zapytanie: k...@m...pl

    To mówisz, że kiedyś było i wycofali ???
    Już prędzej bym się spodziewał, że dopiero nad tym pracują.
    Zapytanie co prawda wysłałem, ale widzę, że wobec tego będę musiał
    podjąć jakąś decyzję "w ciemno" :-(

    Pix

  • 4. Data: 2002-11-09 18:42:26
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 9 Nov 2002 17:26:24 +0100, s...@p...onet.pl wrote:

    >Kiedys demo było, bo sam korzystałem. Teraz też nie moge go znaleźć. Chyba z
    >niego zrezygnowali albo czasowo go nie ma.

    Nie pamietam, zeby kiedykolwiek demo bylo dostepne.
    Nie pomysliles z mBankiem ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 5. Data: 2002-11-10 11:56:24
    Od: i...@w...pl

> [...]
    > Szukam i szukam na ich stronach i niczego takiego nie widzę :-(
    > Czy oni naprawdę nie mają żadnej prezentacji, czy tylko ja nie

    Nie ma i w nabliższym czasie nie przewiduje się.

    pzdr.
    cougar

  • 6. Data: 2002-11-10 22:49:57
    Od: s...@p...onet.pl

    > Nie pamietam, zeby kiedykolwiek demo bylo dostepne.
    > Nie pomysliles z mBankiem ?

    Teraz to już sam nie jestem pewien, może to był mBank.

    cześć

  • 7. Data: 2002-11-10 23:02:52
    Od: s...@p...onet.pl

    "Teraz to już sam nie jestem pewien, może to był mBank."

    Mogę Ci powiedzieć jednak, że system działa on-line, jest bardzo szybki i
    przejrzysty. Nie miałem do tej pory żadnych problemów, polecam.
    Moim zdaniem wadami są:brak możliwości zastrzegania kart przez internet, brak
    poczty wewnętrznej, brak możliwości zamawiania kart...
    Cześć

  • 8. Data: 2002-11-11 11:48:45
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    brak
    > poczty wewnętrznej, brak możliwości zamawiania kart...

    Thx.
    A mają tam specjalny formularz do przelewów do Urzędu Skarbowego, czy też
    trzeba robić kombinacje z tytułem na zwykłym przelewie ?

    Pix

  • 9. Data: 2002-11-11 15:52:27
    Od: s...@p...onet.pl

    > Thx.
    > A mają tam specjalny formularz do przelewów do Urzędu Skarbowego, czy też
    > trzeba robić kombinacje z tytułem na zwykłym przelewie ?

    Nie ma.
    Jest osobna zakładka do przelewów ZUS.

    Cześć

  • 10. Data: 2002-11-11 16:09:30
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A mają tam specjalny formularz do przelewów do Urzędu Skarbowego, czy też
    > trzeba robić kombinacje z tytułem na zwykłym przelewie ?

    Bez kombinacji US nie przyjmie przelewu?

    Karol