  • 11. Data: 2002-10-30 07:29:38
    Temat: Re: Multibank - formularz o zatrudnieniu i zarobkach
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Z tego co mi wiadomo..Multibank moze honorowac wydruk z banku
    > wirtualnego....wystarczy ze zalogujesz sie przy pracowniku Multibanku.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Moze i moze, ale nie chce. Rozmawialem z pania a komputer
    stal obok. Jakby mozna bylo, to pewnie by mi to zaproponowala.

    MarcinP

  • 12. Data: 2002-10-30 12:31:10
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysztof Kujawski napisał(a):

    > Z tego co mi wiadomo..Multibank moze honorowac wydruk z banku
    > wirtualnego....wystarczy ze zalogujesz sie przy pracowniku Multibanku.
    probowalem, nie da sie tak :(
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 13. Data: 2002-10-30 12:50:52
    Od: l...@o...pl

    > Musiales dostac zaswiadczenie do kredytow hipotecznych, tam sa
    > wymagane dochody za 12 mc.
    > Do karty wystarczy za 3 miesiace
    > --
    > Wojtek Frabinski        ICQ 50443653
    > w...@a...net.pl   GG  212730
    > Moja strona Meat Loafa  http://www.meatloaf.3a.pl/
    > Galeria kart bankowych  http://www.karty.3a.pl/
    > Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.
    Ode mnie wołali za 6 miesięcy tak więc jak widać wszystko jest dziełem
    przypadku :)

  • 14. Data: 2002-10-31 05:57:09
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > strony

    Nie od każdego.
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-10-31 05:58:10
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Z tego co mi wiadomo..Multibank moze honorowac wydruk z banku
    > wirtualnego....wystarczy ze zalogujesz sie przy pracowniku Multibanku.

    Rotfl.
    Grzegorz

  • 16. Data: 2002-10-31 08:42:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Nie od każdego.
    > Grzegorz

    Tere fere ;-) O Citi faktycznie mozna powiedziec, ze czasem (czesto ?) nie
    pobiera prowizji za historie, ale w pekao to nie slyszalem (a duzo moich
    znajomych uciekalo z pekao) zeby ktos nie zaplacil - placza i placa ;-)))
    Nawet vip'y ;-)

    Witek

  • 17. Data: 2002-10-31 09:31:16
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > znajomych uciekalo z pekao) zeby ktos nie zaplacil - placza i placa ;-)))

    Patrz, a ode mnie nie chcieli w zeszlym roku ?
    I wyraźnie mi to powiedziano, że od mojego typu konta nie biorą prowizji za historię
    (roczną, bo
    sobie multi zażyczyl do kredytu, który mi zresztą na jakiś czas obrzydzili obslugą).
    Zresztą pisalem
    o tym w czerwcu, czy lipcu.
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-10-31 10:03:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    nie

    > Patrz, a ode mnie nie chcieli w zeszlym roku ?
    > Grzegorz

    Lucky you ;-)

  • 19. Data: 2002-10-31 19:20:00
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Lucky you ;-)

    No to jeszcze lucky me. Dostałem bezpłatną historię Eurokonta VIP za 1,5
    roku jak się przenosiłem do Multi.
    Pozdr.
    Marcin