    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - czy tylko ten typ tak ma?
    Date: Tue, 15 May 2007 06:26:30 +0200

    Dowiedzieć się. Przecież napisałem :-)

    > A czemu mieliby to robic? IMHO nie lezy to w kompetencjach banku
    > beneficjenta.

    Przy przelewie typu SHA?! No to kto ma wiedzieć o kosztach leżących po
    mojej stronie? Przecież nie bank mojego klienta. Ostatecznie co im do tego?

    > A skad maja wiedziec jaka byla kwota zlecona? Odpisza, ze do nich
    > wplynela taka kwota i taka przekawali. Nie widze nic oczywistego w
    > zlozeniu reklamacji, normalne byloby gdyby reklamacja poszla do nadawcy,
    > a ten skierowal pytanie do swojego banku.

    Ta informacja akurat jest w szczegółach przelewu. Dokładnie też wiadomo
    jaka kwota przyszła na konto. Tak więc sprawą oczywistą jest rozliczenie
    przez bank brakującej kwoty. W najgorszym przypadku mogą napisać, że
    zgubili albo wydali na cukierki. Albo cokolwiek, ale że nie wiedzą?
    Sorry! To niech się dowiedzą!

    A teksty konsultantki na party-line, że brakująca kwota to - cytuję -
    "prawdopodobnie" koszty banku zagranicznego to mówiąc szczerze mało mnie
    satysfakcjonuje. Przecież dzwonię do banku a nie do wróżki.

    > Skoro banki nie mowia prawdy, to proponuje zrezygnowac z ich uslug i
    > skorzystac z mozliwosci nadania listu wartosciowego na poczcie.

    A nie lepiej zdyscyplinować? Ostatecznie to ja im płacę za prowadzenie
    rachunku i operacje na nim a nie one mnie (konto firmowe).

    Tak więc dla mnie jest logiczne, że należy w sposób rzetelnie rozliczyć
    powierzone pieniądze.

    Czyżbym się mylił? ;-)

    Piotrek