  • Data: 2007-05-16 19:28:31
    Temat: Re: Multibank - czy tylko ten typ tak ma?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szyszło napisał(a) w wiadomości: ...
    >Dnia Mon, 14 May 2007 20:03:27 -0400, Jasek <j...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    Mnie dwa lata temu w Pekao SA po kilku minutach czekania podali
    dokładnie ile będzie kosztował przelew do Holandii. Trzeba było
    podać kwotę i SWIFT banku docelowego. Zrezygnowałem, bo cena zaporowa:
    przesłanie równoowartości ok. 130 zł kosztowało 42zł z groszami. To nie był
    ich bank-korespondent, nie pamietam ale jakiś podrzędny.

    >XXI wiek w końcu mamy... go mać. Wymiana cenników między bankami przekracza ich
    >możliwości.

    Każdy bank (osbiorca i korespondent) ma inną taryfę. Do banków-korespondentów
    cennik powinni mieć. Do pozostałych to już gorzej. Przelewy niefirmowe są
    dość rzadkie więc wątpię aby banki trzymały cenniki do wszystkich mozliwych
    banków (ile jest banków na świecie?).

    Arek