  • 1. Data: 2003-05-26 19:04:22
    Temat: MultiBank zmniejszyl dopuszczalna kwote debetu!
    Od: k...@p...onet.pl

    http://www.multibank.pl/on/multikonto.jhtml?debet#de
    bet

    Czyli 50zl do kont Multikonto Ja i Jestem.

    Jak zbiedzial ten bank. Dobrze, ze sie wynioslem z niego i mBanku.
    Przeinvestowali i ida w kierunku Pekao.

  • 2. Data: 2003-05-26 20:06:01
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > http://www.multibank.pl/on/multikonto.jhtml?debet#de
    bet

    > Czyli 50zl do kont Multikonto Ja i Jestem.

    ROTFL. Oj rizdmuchany maja markieting. Przy takich 'walorach' to wole byc
    gdzie indziej.

  • 3. Data: 2003-05-26 20:45:17
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > ROTFL. Oj rizdmuchany maja markieting. Przy takich 'walorach' to wole byc
    > gdzie indziej.
    ROTFL
    podziwiam rozumowanie Twoje jak i poprzednika, nic tylko się pochlastać.
    Dalej, wszyscy "AntyBRE" - popuśćcie wodzy fantazji i głupocie i śmiało
    publikujcie chore interpretacje.
    Komu robi różnicę zmiana DSD ze 100 do 50 zł? Zapewne samej "śmietance",
    samym uczciwym, porządnym klientom, którzy "nie otwierają" rachunków tylko
    po to żeby wyciągnąć "stówę" na nalewkę, błękitnego rumaka czy inny tego
    typu specyfik.
    A woli wytłumaczenia: zmianie nie uległa max wysokość DSD (jak to błędnie
    podał autor wątku a "stado"[bez urazy] krzyknęło za nim)(nadal 300zł przy
    "JA" 499 przy "MY") tylko sposób jego przyznawania i kwota "startowa" ...
    (aż mam ochotę wstawić tu jakiś epitet :))), ale ... w zamian życzę
    kolejnych "trafnych" wniosków i interpretacji.

    ps. z niecierpliwością czekam na kolejne "wyważone i przemyślane" posty :)))
    __________
    Paweł

  • 4. Data: 2003-05-26 21:52:33
    Od: k...@p...onet.pl

    Ale po co zmniejszyl DSD ?
    Czyzby tyle klientow nalapal?
    W wielu bankach masz wiekszy debet na starcie, to czemu w multibanku ma tak nie
    byc?
    Nie napisalem, ze na stale i nie napisalem, ze zabiera tym co maja. Tez sobie
    nadinterpretowales moja wypowiedz.

    Gratule i tez czekam na przemyslana interpretacje.

  • 5. Data: 2003-05-26 22:32:07
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Ale po co zmniejszyl DSD ?
    Dopuszczalne Saldo Debetowe pozostało bez zmian! (wartości maxymalne się nie
    zmieniły) przedsięwzięli pewne kroki bo zapewne przejechali się na
    naciągaczach zakładających rachunek tylko po to by odebrać VE, aktywować i
    wybrać 100 z bankomatu. Jeśli klient naprawdę potrzebuje się kredytować,
    wówczas składa wniosek o kredyt odnawialny. Czy osobie zarabiającej minimum
    1000 PLN (regulaminowy zapis w umowie "JA") naprawdę zależy na 100 zł
    (zamiast 50zł) debetu na starcie?:) bądź poważny. Różnica 50 PLN
    przyznawanych w momencie podpisywania umowy może być warte zachodu
    otwierania rachunku dla "purpurowych dziwolągów" delektujących się błękitnym
    rumakiem pod drogerią, ale nie dla osoby która szuka dobrego i taniego banku
    na dłuższy okres czasu

    > Czyzby tyle klientow nalapal?
    :)) zapewne "tak", za chwile podniosą % kredytu odnawilnego na 16 lub 18%,
    wprowadzą opłaty za połączenie z 0801.., opłat za każdą wypłatę z bankomatu,
    opłaty za przelewy przez Internet, etc. :))) ....(oczywiście żartuję)
    > W wielu bankach masz wiekszy debet na starcie, to czemu w multibanku ma
    tak nie
    > byc?
    może przykłady? bo "wielu" niewiele mi mówi, który bank w momencie
    podpisania umowy bez żadnych dodatkowych formalności daje klientom DSD
    (pytam z ciekawości)?
    > Nie napisalem, ze na stale i nie napisalem, ze zabiera tym co maja. Tez
    sobie
    > nadinterpretowales moja wypowiedz.
    a gdzie ja Ci wytykałem, że na stałe lub że zabiorą już posiadającym? Pisz
    proszę pod cytowanym fragmentem, wtedy unikniemy niedomówień
    Nie nadinterpretowałem sobie, celowo bardziej wyostrzyłem moje argumenty,
    aby wskazać i wyostrzyć niedorzeczność Twojej (Waszej) wypowiedzi

    > Gratule i tez czekam na przemyslana interpretacje.
    dziękuję :) proszę! :)

  • 6. Data: 2003-05-26 23:14:16
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > "JA" 499 przy "MY") tylko sposób jego przyznawania i kwota "startowa" ...

    LOL! A po co zmieniali kwote startowa ? Widac zla byla, sa banki gdzie z
    automatu dostajesz wiecej. Poniewaz kwota max jest _uznaniowa_ wiec jest to
    zmiana stricte na niekorzysc.

    Nie gardluj tyle kolego bo sie spocisz ;-)

  • 7. Data: 2003-05-27 06:22:18
    Od: Michal Tyrala <k...@z...polsl.gliwice.pl>

    On Tue, 27 May 2003 01:14:16 +0200, WaSyL wrote:

    > LOL! A po co zmieniali kwote startowa?

    Byc moze mieli na tym polu jakies naduzycia?

    Tak bardzo z tego korzystales? Mi się zdarzylo raz wjechac w obrebie dnia na ca
    20zl...
    Moim zdaniem dla klienta zmiana jest _realnie_ niezauwazalna.

    > Widac zla byla, sa banki gdzie z automatu dostajesz wiecej.

    Gdzie daja saldo debetowe ,,na gebe''? (przypominam, dla ustalenia uwagi,
    ze to 100/50zl jest po _podpisaniu umowy_, nie po N-tym wplywie)

    pozdrawiam,
    --
    Michal

  • 8. Data: 2003-05-27 06:41:22
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Rozumiem ze Mille jest najlepsze co?
    Smiechu warte

  • 9. Data: 2003-05-27 07:32:47
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
    > Rozumiem ze Mille jest najlepsze co?
    > Smiechu warte

    W tym watku nie byl poruszany temat millennium. trzymaj nerwy na wodzy albo
    sie nie odzywaj.

  • 10. Data: 2003-05-27 07:34:17
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Michal Tyrala" <k...@z...polsl.gliwice.pl> wrote in message
    .

    > Byc moze mieli na tym polu jakies naduzycia?

    A co to interesuje przyszlego klienta ? Jest gorzej i juz.

    > Tak bardzo z tego korzystales? Mi się zdarzylo raz wjechac w obrebie dnia
    na ca 20zl...
    > Moim zdaniem dla klienta zmiana jest _realnie_ niezauwazalna.

    Oczywiscie. Ale jest gorzej. Jak dla mnie EOT.