    From: "Paweł P." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank zmniejszyl dopuszczalna kwote debetu!
    Date: Tue, 27 May 2003 00:32:07 +0200

    > Ale po co zmniejszyl DSD ?
    Dopuszczalne Saldo Debetowe pozostało bez zmian! (wartości maxymalne się nie
    zmieniły) przedsięwzięli pewne kroki bo zapewne przejechali się na
    naciągaczach zakładających rachunek tylko po to by odebrać VE, aktywować i
    wybrać 100 z bankomatu. Jeśli klient naprawdę potrzebuje się kredytować,
    wówczas składa wniosek o kredyt odnawialny. Czy osobie zarabiającej minimum
    1000 PLN (regulaminowy zapis w umowie "JA") naprawdę zależy na 100 zł
    (zamiast 50zł) debetu na starcie?:) bądź poważny. Różnica 50 PLN
    przyznawanych w momencie podpisywania umowy może być warte zachodu
    otwierania rachunku dla "purpurowych dziwolągów" delektujących się błękitnym
    rumakiem pod drogerią, ale nie dla osoby która szuka dobrego i taniego banku
    na dłuższy okres czasu

    > Czyzby tyle klientow nalapal?
    :)) zapewne "tak", za chwile podniosą % kredytu odnawilnego na 16 lub 18%,
    wprowadzą opłaty za połączenie z 0801.., opłat za każdą wypłatę z bankomatu,
    opłaty za przelewy przez Internet, etc. :))) ....(oczywiście żartuję)
    > W wielu bankach masz wiekszy debet na starcie, to czemu w multibanku ma
    tak nie
    > byc?
    może przykłady? bo "wielu" niewiele mi mówi, który bank w momencie
    podpisania umowy bez żadnych dodatkowych formalności daje klientom DSD
    (pytam z ciekawości)?
    > Nie napisalem, ze na stale i nie napisalem, ze zabiera tym co maja. Tez
    sobie
    > nadinterpretowales moja wypowiedz.
    a gdzie ja Ci wytykałem, że na stałe lub że zabiorą już posiadającym? Pisz
    proszę pod cytowanym fragmentem, wtedy unikniemy niedomówień
    Nie nadinterpretowałem sobie, celowo bardziej wyostrzyłem moje argumenty,
    aby wskazać i wyostrzyć niedorzeczność Twojej (Waszej) wypowiedzi

    > Gratule i tez czekam na przemyslana interpretacje.
    dziękuję :) proszę! :)