    From: "Paweł P." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank zmniejszyl dopuszczalna kwote debetu!
    Date: Mon, 26 May 2003 22:45:17 +0200

    > ROTFL. Oj rizdmuchany maja markieting. Przy takich 'walorach' to wole byc
    > gdzie indziej.
    ROTFL
    podziwiam rozumowanie Twoje jak i poprzednika, nic tylko się pochlastać.
    Dalej, wszyscy "AntyBRE" - popuśćcie wodzy fantazji i głupocie i śmiało
    publikujcie chore interpretacje.
    Komu robi różnicę zmiana DSD ze 100 do 50 zł? Zapewne samej "śmietance",
    samym uczciwym, porządnym klientom, którzy "nie otwierają" rachunków tylko
    po to żeby wyciągnąć "stówę" na nalewkę, błękitnego rumaka czy inny tego
    typu specyfik.
    A woli wytłumaczenia: zmianie nie uległa max wysokość DSD (jak to błędnie
    podał autor wątku a "stado"[bez urazy] krzyknęło za nim)(nadal 300zł przy
    "JA" 499 przy "MY") tylko sposób jego przyznawania i kwota "startowa" ...
    (aż mam ochotę wstawić tu jakiś epitet :))), ale ... w zamian życzę
    kolejnych "trafnych" wniosków i interpretacji.

    ps. z niecierpliwością czekam na kolejne "wyważone i przemyślane" posty :)))
    Paweł