  • Data: 2005-01-17 22:33:35
    Temat: Re: MultiBank - przelew zagraniczny, jakie dane ?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Jan 2005 21:18:17 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >O no proszę! A skąd wysyłałeś?

    Nie ma w tym nic dziwnego. Bank sam sobie znajdzie stosowny swift,
    jeśli zamiast niego podamy nazwę i kraj banku. Co nie zmienia faktu,
    że _poprawny_ swift jest o tyle lepszy, ze jednoznacznie identyfikuje,
    dokad chcemy wyslac przelew. A z nazwami to jak wiadomo bywa roznie.
    Tak wiec najlepiej byloby podac i to i to - dla podwojnej weryfikacji.
    Im wiecej danych, tym mniejsza szansa, ze bedziemy potem szukac
    naszych pieniedzy po calym swiecie :)

    G.