  • 1. Data: 2004-06-18 08:57:34
    Temat: [MultiBank] Pytanie o mechanizm bilansujący?
    Od: "Demian" <t...@p...onet.pl>

    W jakiej wysokości jest oprocentowany rochunek bilansujący w ramach kredytu
    MultiPlan? (mi się wydawało że w takiej samej jak kredyt)
    Pozdrawiam
    D.

  • 2. Data: 2004-06-18 08:58:49
    Temat: Re: [MultiBank] Pytanie o mechanizm bilansujący?
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > W jakiej wysokości jest oprocentowany rochunek bilansujący w ramach
    kredytu
    > MultiPlan? (mi się wydawało że w takiej samej jak kredyt)

    0?

    kursor

  • 3. Data: 2004-06-18 09:03:31
    Od: "Demian" <t...@p...onet.pl>

    oj chyba się mylisz

  • 4. Data: 2004-06-18 09:12:46
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > oj chyba się mylisz

    jakbys odpowiadal pod cytatem to bym Cie naprowadzil
    ale skoro robisz tak jak robisz to zyj w nieswiadomosci

    kursor

  • 5. Data: 2004-06-18 09:19:31
    Od: "Demian" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    kredytu
    > MultiPlan? (mi się wydawało że w takiej samej jak kredyt)

    Nie za bardzo rozumiem do czego zmierzasz w takiej odpowiedzi. Pisząc na
    forum pytanie odpowiedzi oczekuję od osób, które po pierwsze - znają
    odpwiedź (w to że znasz raczej nie wątpię) oraz po drugie - chcą się wiedzą
    podzielić.
    Mogę się domyślać, iż odpowiedź "0?" ma sens (bo może mieć, bo odsetek nie
    otrzymuję do ręki), ale wiesz, chyba nie o to mi chodziło w pytaniu i myślę,
    że Ty doskonale o tym wiesz.
    Pozdrawiam
    D.

  • 6. Data: 2004-06-18 09:27:12
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > Mogę się domyślać, iż odpowiedź "0?" ma sens (bo może mieć, bo odsetek nie
    > otrzymuję do ręki), ale wiesz, chyba nie o to mi chodziło w pytaniu i

    no to masz:
    http://pf.multibank.pl/images/Plany/binaries/pfBinar
    yPL/61388_PF_oprocentowanie_61388.pdf

    korzysc jaka masz z mechanizmu bilansujacego to obnizenie
    realnego oprocentowania kredytu
    skoro dla Ciebie jest to rownoznaczne z oprocentowaniem
    rachunku bilansujacego to po co pytasz?
    sam sobie dales odpowiedz

    kursor