  • 1. Data: 2003-04-02 15:01:07
    Temat: MultiBank
    Od: b...@o...pl

    Co sądzicie o Planach Finansowych w MultiBanku - chcę wziąć około 250 tys. zł.
    Myślę o CHF - moze proponujecie inne banki......

    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2003-04-03 06:34:54
    Temat: Re: MultiBank
    Od: "Micha" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    współpracuję z kilkoma bankami w zakresie kredytów hipotecznych w tym z
    MultiBankiem. Multiplan to świetny produkt i polecam go swoim klientom w
    dwóch przypadkach: jeśli jest to tzw. rynak pierwotnu czyli zakup od
    spółdzielni lub dewelopera, oraz gdy mieszkanie jest spółdzielcze i nie ma
    udziału w gruncie na którym stoi blok. Jednak gdy nieruchomosć posiada
    wydzieloną KW to polecam im kredyt w innym banku, gdzie procentowanie wynosi
    3,57% we frankach szwajc, a w dodatku w umowie kredytowej jest zapisana
    stała marża banku-jest to dość istotne. Wkład własny min.20%.
    Jeśli będzie zaiteresowany szczegółami to daj znać,
    Pozdrawiam, Jarek (0501) 77-91-91

  • 3. Data: 2003-04-03 06:44:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Micha" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > udziału w gruncie na którym stoi blok. Jednak gdy nieruchomosć posiada
    > wydzieloną KW to polecam im kredyt w innym banku,

    Zainteresowałeś mnie - dlaczego takie rozróżnienie?

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-04-03 07:54:29
    Od: b...@o...pl

    Ja zamierzam kupić dom w stanie surowym zamkniętym od osoby fizycznej, która
    budowała ten dom dla siebie - czy w tym przypadku MultiBank i jego MultiPlany
    walutowe są niekorzystne????

    Pozdrawiam

    Bolek

  • 5. Data: 2003-04-05 09:46:53
    Od: "proxy" <p...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    zł.
    > Myślę o CHF - moze proponujecie inne banki......

    Droga przez mękę plus rażąca niekompetencja pracowników banku.
    U mnie załatwianie formalności trwało miesiąc, bo bank nie rozumiał
    dokumentow od developera.
    Miałem wrażenie, że to ich pierwszy kredyt w życiu!
    Od kilku lat mam u nich konto, z bardzo dobrymi wplywami, a zachowywali się,
    jakbym był człowiekiem z ulicy.
    A na koniec kinder niespodzianka: obowiązkowe odroczenie spłat rat
    kapitalowych, gdy bierzesz kredyt w kilku transzach. No bo podobno ich
    system komputerowy nie potrafi inaczej.
    Tylko, że o tym dowiedziałem się na tydzień przed datą zapłaty kolejnje raty
    u developera!
    Umową w koncu podpisałem, ale czuję się nieźle zrobiony w konia.
    Czy w Polsce są w ogóle jakies dobre banki, gdzie potrafia profesjonalnie
    obsłużyć klienta?

  • 6. Data: 2003-04-08 10:16:03
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl>

    > Droga przez mękę plus rażąca niekompetencja pracowników banku.

    Niestety, muszę się przyłączyć - zwłaszcza dotyczy to oddziału w W-wie przy
    Królewskiej.
    Zakup weksli w kasie i wpłata prowizji trwały ok 30 minut!!! Najprostsze
    operacje kasowe trwają tam i trwają - kasjer po prostu wypełnia stertę
    jakichś papierów.
    Do tego sporo kretyńskich zapisów w umowie kredytowej - np konieczność
    dostarcznia na każde żądane zaświadczenia o zarobkach oraz ...wypisu z
    księgi wieczystej. Nie ma ograniczenia - jak często takie "żądanie" może
    siępojawić
    Jest też zakaz zadłuzania siebez zgody banku - IMHO szczyt kretyństwa, bo
    jak będe mial kaprys kupić pralkę na raty to teoretycznie powinienem ich o
    zgodę pytać... rozumiem jakis próg zadłużenia, ale całkowity zakaz?
    W zasadzie to jak bym był złośliwy to mógłbym co tydzień wysyłać im poytanie
    o zgode na pożyczenie od kolegi 5 zł na kawę :))

  • 7. Data: 2003-04-09 09:54:15
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 8 Apr 2003 12:16:03 +0200, "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >dostarcznia na każde żądane zaświadczenia o zarobkach oraz ...wypisu z
    >księgi wieczystej. Nie ma ograniczenia - jak często takie "żądanie" może

    IMHO kompletny idiotyzm. K.W. są jawne i bank może przecież sam iść do
    sądu i sprawdzić stan nieruchomości.
    Jeszcze uwaga paranoika: czy nie lepiej iść do sądu niż polegać na
    papierze dostarczonym przez kogoś, kto - być może - ma interes w
    sfałszowaniu tegoż?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2003-04-09 10:47:10
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 09 Apr 2003 11:54:15 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >IMHO kompletny idiotyzm. K.W. są jawne i bank może przecież sam iść do
    >sądu i sprawdzić stan nieruchomości.
    oczywiście miałem na myśli pracownika banku :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2003-04-09 14:01:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    wrote:

> [...]
    >dostarcznia na każde żądane zaświadczenia o zarobkach oraz ...wypisu z
    >księgi wieczystej. Nie ma ograniczenia - jak często takie "żądanie" może

    Jest ograniczenie jesli chodzi o wypis z KW.
    " dostarczania na każde żądanie MultiBanku, nie częściej niż raz na
    _12 miesięcy_ aktualnego odpisu z Księgi Wieczystej prowadzonej dla
    nieruchomości/ograniczonego prawa rzeczowego, o której/ym mowa w §2,"

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730