eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti i "frontem" do klienta › Re: Multi i "frontem" do klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi i "frontem" do klienta
    Date: Wed, 5 Mar 2003 11:45:34 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <b44ki1$2bg$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <b42s3n$on6$1@nemesis.news.tpi.pl> <b43b5n$hto$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <b43i8h$cpk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa118.gliwice-bernardynska.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1046861185 2416 217.96.251.118 (5 Mar 2003 10:46:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Mar 2003 10:46:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4920.2300
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4920.2300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:230130
    [ ukryj nagłówki ]

    > Moge Cie zapewnic, ze ignorowanie klientow, na pewno nie jest statutowym
    > dzialaniem pracownikow

    Zapewne.

    > a oni sami nie piluja w tym czasie paznokci.

    A tego to juz niestety nie wiem - skąd taka pewność ? ;-)

    > > Niestety miałem niedawno podobne doświadczenie - pracownik
    > > bezczelnie załatwiał przez telefon swoje prywatne sprawy i nawet
    > > się nie speszył klientem oczekującym kilka minut.
    >
    > Tak....?, anegdota rodem z "Misia". Skad ta pewnosc, ze zalatwial
    prywatne
    > sprawy?
    > Dyktowal przepis na sernik? :-)

    Umawianie się na weekendowy wyjazd raczej nie wygląda na
    załatwianie spraw słuzbowych.
    Chcąc nie chcąc słyszałem rozmowę gdyż pracownik nawet
    nie poczuł sie na tyle skrępowany obecnością klienta aby chociaż
    ściszyć głos.
    Nawet gdyby mimo wszystko rozmowa dotyczyła tu spraw służbowych
    typu wyjazd integracyjny itp. to zwykła grzeczność i dobre wychowanie
    nakazywałoby inne zachowanie się w takiej sytuacji - a tak to po prostu
    zwykła chamowatość i wystawanie słomy z butów.

    > > Tak się wkurzyłem, że chciałem napisać na niego jakieś
    > > zażalenie a jego samego zdrowo opieprzyć, ale w końcu podeszła
    > > panienka i nieco mnie udobruchała więc machnąłem na to ręką.
    >
    > I tu jako klient popelniasz pierwszy blad. Nie pisz o spadku jakosci i
    > twoich wewnetrznych rozterkach.
    > Skoro zauwazyles cos niepokojacego to od razu pisz reklamacje albo idz do
    > kierownika, ktory akurat w multi siedzi za sciana.

    Tak też następnym razem zrobię.

    pozd.Pix

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1