  • 31. Data: 2004-05-14 18:32:56
    Temat: Re: [Multi] OT
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Ostatnio 4 Maja :)

    ehh - to przypomina rozmowę z głuchym przez ścianę ;-)))
    nie wiem od kiedy to bylo zmienione, ale u mnie na potwierdzeniu z 13/05 nie ma
    adresu.
    EOT

  • 32. Data: 2004-05-14 20:31:24
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    > btw kiedys były narzekania, na to, ze przy wplacie na wydruku sa dane
    posiadacza
    > konta. otóż zostało to juz poprawione (jakis czas temu ktos mi o tym
    wspominał)
    > i na wydruku tego już nie ma. dziś wpłacałem i faktycznie jest tylko numer
    > konta.

    pisalem juz na pbb
    swego czasu zlozylem reklamacje na ilsoc danych na potwierdzeniu wplaty
    gotowki..
    dostalem odpowiedz ze poprawia i po okolo miesiacu poprawili..

    teraz wplacajac dostaje sie tylko imie i nazwisko wlasciciela,
    imie i nazwisko wspolwlasciciela, rodzaj konta w Multi..

    pozdro
    SirmarK

  • 33. Data: 2004-05-15 20:30:03
    Temat: Re: [Multi] Ostrzeżenie! Sposób na wyczyszczenie dowolnego konta!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "racoon" <r...@p...fm> writes:

    > Jeżeli posiadacz wpłaca - to posiadacz płaci.
    > Więc opisana sytuacja jest możliwa, pod warunkiem, że "Panienka z okienka"
    > nie zweryfikuje tożsamości.

    Nie widze powodu do "weryfikowania tozsamosci". Sprawa ksiegowania
    tego to jedno, natomiast bank nie powinien w efekcie przyjmowac wplat
    mniejszych niz prowizja - gdyz w istocie sa to wtedy wyplaty, a tych
    dowolna osoba z ulicy nie powinna miec mozliwosci wykonac.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 34. Data: 2004-05-16 11:54:31
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Nie widze powodu do "weryfikowania tozsamosci". Sprawa ksiegowania
    > tego to jedno,

    a ja widze. ale moze nie jest to konieczne, wystarczy, ze osoba dokonujaca
    wplaty wplaci kwote powiekszona o wartosc oplaty za wplate przewidziana
    w toip. inaczej wplata nie powinna byc przyjeta.

    > natomiast bank nie powinien w efekcie przyjmowac wplat
    > mniejszych niz prowizja - gdyz w istocie sa to wtedy wyplaty, a tych
    > dowolna osoba z ulicy nie powinna miec mozliwosci wykonac.

    wyplaty to nie sa bo one maja miejsce jezeli pieniadze zostana wyplacone.
    a tu takiej sytuacji nie ma. nastepuje pomniejszenie stanu konta o kwote
    prowizji a imho prowizja powinna byc pobierana od kwoty wplacanej od
    osoby dokonujacej wplaty, jak to ma miejsce przy kazdej innej operacji w
    normalnym swiecie.

    pozdr.
    marcin

  • 35. Data: 2004-05-17 10:26:23
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Markus Sprungk" <z...@c...cy> wrote in message
    > Przecież mówimy o drukowaniu danych właściciela konta na druczku, więc nie
    > bardzo rozumiem o co pytasz...

    No właśnie widzę, że nie bardzo rozumiesz.

    EOT
    KK

  • 36. Data: 2004-05-17 12:49:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wlasnie to napisalem :-)

    > wyplaty to nie sa bo one maja miejsce jezeli pieniadze zostana wyplacone.

    Wlasnie. Wplata 1 zl, 3 zl prowizji z konta - to tak jakby wyplacic 2 zl
    (i zaplacic 3 zl prowizji, czyli tak samo doplacic zlotowke).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH