  • 11. Data: 2004-05-13 19:08:59
    Temat: Re: [Multi] Ostrzeżenie! Sposób na wyczyszczenie dowolnego konta!
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Kozlowski napisał(a):

    > w TOiP Multi masz ze wplata gotowkowa 0,2% min. 3pln

    Ciekawe. Wpłacam regularnie na swoje konto i grosza prowizji nie
    zapłaciłem. Zresztą zgodnie z tabelą opłat i prowizji ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 12. Data: 2004-05-13 19:13:51
    Od: quba <d...@T...net>

    Thu, 13 May 2004 21:08:59 +0200, na pl.biznes.banki, Markus Sprungk
    napisał(a):

    > Ciekawe. Wpłacam regularnie na swoje konto i grosza prowizji nie
    > zapłaciłem. Zresztą zgodnie z tabelą opłat i prowizji ;)
    Racja przy kontach indywidualnych wplata jest bez prowizji chyba że jest to
    wpłata w bilonie!
    W przypadku kont firmowych o których była mowa jest wpłata wg TOiP!
    I w tym wypadku jest także dodatkowa opłata za wpłate w bilonie!
    Pozdrawiam
    quba

  • 13. Data: 2004-05-13 20:02:10
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > A na jakiej podstawie skoro wszelkie wpłaty na własne konto są wolne
    > od opłat?

    Wg toip wpłaty na konta firmowe nie są darmowe.
    Strona 45 poz. 11.

    Bogdan B.

  • 14. Data: 2004-05-13 21:15:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    KLoSS <N...@a...com.pl> writes:

> [...]
    > na moje konto 1 zł w postaci 100 x 1 grosz
    > a z mojego konta zostanie pobrane 100 x 3 zł prowizji.

    Bardzo to dziwne. Nie bylem nawet nigdy w Multibanku, ale mam wrazenie,
    ze prowizja powinna byc pobierana od dokonujacego wplaty, a nie od
    posiadacza konta?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 15. Data: 2004-05-13 21:33:18
    Temat: Re: [Multi] OT
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    btw kiedys były narzekania, na to, ze przy wplacie na wydruku sa dane posiadacza
    konta. otóż zostało to juz poprawione (jakis czas temu ktos mi o tym wspominał)
    i na wydruku tego już nie ma. dziś wpłacałem i faktycznie jest tylko numer
    konta.

  • 16. Data: 2004-05-13 21:37:08
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ~WD napisał(a):

> [...]
    > i na wydruku tego już nie ma. dziś wpłacałem i faktycznie jest tylko numer

    Nie bardzo. Jak wpłacam to na wydruku są moje pełne dane adresowe

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 17. Data: 2004-05-13 21:45:41
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Nie bardzo. Jak wpłacam to na wydruku są moje pełne dane adresowe

    u mnie nie ma adresu - dziś wpłacałem

  • 18. Data: 2004-05-13 22:06:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:

    > Nie bardzo. Jak wpłacam to na wydruku są moje pełne dane adresowe

    Ale Ty jesteś właścicielem, prawda? I dostajesz pewnie dodatkowe pytanie o
    adres/inne dane weryfikacjne.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 19. Data: 2004-05-13 22:23:15
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Ale Ty jesteś właścicielem, prawda? I dostajesz pewnie dodatkowe pytanie o
    > adres/inne dane weryfikacjne.

    nie ma danych adresowych; także przy wpłacie na SWOJE konto

  • 20. Data: 2004-05-14 05:58:22
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Ale Ty jesteś właścicielem, prawda?

    Dokładnie

    > I dostajesz pewnie dodatkowe pytanie o
    > adres/inne dane weryfikacjne.

    Też fakt. Już rozumiem. Jak ja wpłacam to mam pełne dane a jak ktoś na moje
    konto wpłaca to ma tylko numer konta? Musze kolegę poprosić by dokonał
    wpłaty kontrolowanej ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*