    From: "Tomasz Szacoń" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mulitbank i wypłaty w oddziałach
    Date: Thu, 20 May 2004 07:09:36 +0000 (UTC)

    Witam !

    > Wystarczy byc zlodziejem i falszerzem dokumentow by obrobic ofiare.
    > Rzeczywiscie, wystarczy...
    > Dla ciebie podrobienie cudzego dowodu to betka? czesto to robisz? Jakie masz
    > jeszcze umiejetnosci manualne? Na wyrwe tez potrafisz? A na rympał?
    > Naaapisz cos o sobie...;-)
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > ---
    > Slawek Kos --> s...@p...com

    Nie zajmuję się tym ;-) ale może się zdarzyć, że nawet nie zauważysz że Ci
    skradziono dowód od razu (ja np korzystam z dowodu może raz na miesiąc) poza
    tym zastrzeżenie czy zgłoszenie o kradzieży też nie zawsze daje skutki
    natychmiastowe , niektórym osobom nawet rok po kradzieży dowodu przychodzą
    rachunki i wezwania windykacyjne tak więc nawet zgłoszenie w policji a często
    i prawomocne wyroki sądowe nie pomagają...

    Wcześnie korzystałem z PEKAO S.A. wiadomo chała nie bank ale pomysł z kartą
    do wypłat w ddziałach chronioną PIN-em dawał może złudne, ale jakieś poczucie
    bezpieczeństwa...

    Co do podpisu dyspozycji wypłaty owszem i podpisywałem, ale pracownik nie
    sprawdzał wzoru podpisu (jeśli o to chodziło w pytaniu) ponieważ zgodnie z
    procedurami wypłat nie ma takiego obowiązku (tak dowiedziałem sie w
    MultiLinii).

    Faktem jest, że jakby były jakieś super weryfikacje i zabezpiecznia to też
    byśmy pewnie narzekali na ich uciążliwość ale zawsze jest jakiś kompromis
    pomiędzy wygodą a bezpieczeństwem.

    Pozdrawiam już spokojny o swoje pieniądze ;-)
    T.Sz