    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mulitbank i wypłaty w oddziałach
    Date: Wed, 19 May 2004 14:15:53 +0200

    Użytkownik "T.Sz." <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c8ffvs$s4l$1@inews.gazeta.pl...
    > Jesli macie konto w Multibanku pilnujcie dokumentów. Dokonując wypłaty w

    (...)

    > że najłatwiej wyczyścic komuś konto przez internet...

    Mieszkalem jakis czas w Niemczech. Tam mialem zalozona ksiazeczke
    z lokata (jeszcze DEM). Kiedys przyszedlem wyplacic polowe stanu
    z ksiazeczki: nie poproszono mnie dokladnie o nic, wyplacono pieniadze
    i oddano ksiazeczke z wpisanym nowym stanem lokaty.

    Przelewow (gdy zlecales je w banku) wogole nie chciano osobiscie
    przyjmowac. Pokazywano skrzynke pocztowa, tam trzeba bylo wrzucac
    wszystkie zlecenia. Skrzynka byly dostepna z ulicy 24h/dobe.
    Kiedys ogladalem na jednej z niemieckich stacji "test przelewow".
    Zlecano w 12 bankach przelewy wrzucajac do skrzynek wypelnione
    formularze z podpisami innymi niz na wzorach w oddzialach.
    Zaczeto od 10 DEM skonczono na 5000 DEM.

    Do 500 DEM wszystkie banki zrealizowaly przelewy.
    Przy 500 DEM jeden bank odrzucil przelew.
    Przy 1000 DEM dwa banki.
    Przy 5000 DEM TYLKO 4 banki zakwestionowaly przelewy.

    pozdrawiam
    MarcinP