  • 31. Data: 2003-03-10 10:54:00
    Temat: Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b4dssa$60h$1@foka.acn.pl...

    > natej
    > kupuje
    >
    > Tego sie nie mozna czepiac, bo jest legalne.

    Jest legalne bo firmy organizujace kasyne loterie itp placa SLONE podatki.
    A jak mniemam gosc nie ma zezwolenia na prowadzenie loterii.

  • 32. Data: 2003-03-10 10:54:51
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Byc moze autor watku tez zamierzal placic podatki :-)

    Nie ma mozliwosci byl osoba fizyczna mogla prowadzic JAKAKOLWIEK loterie w
    swietle prawa.

  • 33. Data: 2003-03-10 12:13:27
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem ze jestes cwaniaczkiem od piramidy ale to jest zwykle wyludzxenie i
    > kradziez.

    Hej... jakie wyludzenie, jaka kradziez? Czy nie mylisz czasami pojec?
    Z tego co czytalem wczesniej, ten gosc wszystko jasno opisal, masz wolna
    wole i mozliwosc (bez zmuszania!) wplacenia gostkowi paru zlotowek ale tylko
    jesli chcesz. Gdzie wiec jest tu twoim zdaniem kradziez? Gdzie wyludzenie?

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl

  • 34. Data: 2003-03-10 12:14:47
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    > A ja mysle ze to TY tak bronisz lamania prawa.

    Nie bronie lamania prawa i nie popieram tego ale chce zwrocic uwage
    pieniacym sie osobom na rzeczy warzniejsze i bardziej warte "przyjrzenia
    sie" niz takie "przedszkole" ;)

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl

  • 35. Data: 2003-03-10 12:18:20
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    > Obiecanie nagrody czyli prowadzenie loterii jest w Polsce nielegalne bez
    > zezwolenia

    Mozliwe...
    jednak z tego co pamietam, gosc nie organizowal tu loterii tylko jasny
    uklad, co ktoras tam osoba lyka kase... nie losowo ale wedlug scisle
    okreslonych regol. Czy to tez twoim zdaniem jest loteria i losowe trafianie
    nagrod?
    Czy jest zabronione prawem polskim otrzymywanie od osob trzecich wplat na
    poziomie paru zl? Czy jest zabronione prawem polskim wplacanie tym osobom
    "premii" na poziomie paru zlotowek?
    Jesli tak, z mila checia chcialbym sie dowiedziec i poznac konkretne
    przepisy! Zdecydowanie ulatwi to "uwalenie" takich osob ja tak, ktora
    wymyslila to co teraz tu krytykujemy.

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl

  • 36. Data: 2003-03-10 12:20:17
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    > Jest legalne bo firmy organizujace kasyne loterie itp placa SLONE podatki.
    > A jak mniemam gosc nie ma zezwolenia na prowadzenie loterii.

    Z pewnoscia gosc nie ma zezwolen i cwiczy typowa partyzantke ale mnie
    chodzilo nie o zezwolenia tylko o zasade dzialania! Idea jest dokladnie ta
    sama! Trzepanie naiwnych ludzi po kieszeni! Panstwo moze - obywatele nie -
    nawet gdyby chcieli legalnie placic podatki od piramid finansowych - bylaby
    ostra jazda!

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl

  • 37. Data: 2003-03-10 12:22:28
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Mohammed wrote:

> [...]
    > jesli chcesz. Gdzie wiec jest tu twoim zdaniem kradziez? Gdzie wyludzenie?

    1. Kto nadzoruje proces wypłat?
    2. Gdzie i w jakim trybie są przyjmowane ew. reklamacje.

    pzdr

    Tomek

  • 38. Data: 2003-03-10 12:37:33
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    tylko
    > jesli chcesz. Gdzie wiec jest tu twoim zdaniem kradziez? Gdzie wyludzenie?

    Niekorzystne rozporzadzanie majatkiem. Zlamanie ustawy o monopolu
    loteryjnym.

  • 39. Data: 2003-03-10 12:40:00
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > uklad, co ktoras tam osoba lyka kase... nie losowo ale wedlug scisle
    > okreslonych regol. Czy to tez twoim zdaniem jest loteria i losowe

    Losowy wygrywanie nagrod to jest loteria i to pieniezna. Nie wiem jak sie
    sprawa ma z wygrywaniem np
    pierdolek na odpustach czy w wesolych miasteczkach.

    > Czy jest zabronione prawem polskim otrzymywanie od osob trzecich wplat na
    > poziomie paru zl? Czy jest zabronione prawem polskim wplacanie tym osobom
    > "premii" na poziomie paru zlotowek?

    Mozesz wpacici komu chcesz pare zloytych jak i otrzymac od dowolnej osoby
    ale prowadzisz loterie.
    A co do przepisow specjalnie dla Ciebie poszukam

  • 40. Data: 2003-03-10 13:23:21
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    > Niekorzystne rozporzadzanie majatkiem. Zlamanie ustawy o monopolu
    > loteryjnym.

    Jakie niekorzystne? Potrafisz to sprecyzowac?
    Jesli czlowiek daje biedakowi na ulicy 2 zl na tacke i nie dostaje nic w
    zamian to tez jest twoim zdaniem niekorzystne rozporzadzenie majatkiem? Skad
    wiesz, co biedak zrobi z kasa?

    Co dawanie bilonu biedakom na ulicy ma wspolnego z monopolem loteryjnym?

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl