  • 1. Data: 2003-03-05 14:18:23
    Temat: ING OnLine - za darmo potwierdzenie?!
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Z poczty ING OnLine:
    Szanowni Państwo!
    Uprzejmie informujemy, że od 29 marca br. ING Bank Śląski będzie
    pobierał opłatę w wysokości 3 zł za każde wydane potwierdzenie
    zrealizowanej transakcji, zamówione poprzez HELP LINE lub wydane
    w dowolnym oddziale Banku. Jednocześnie przypominamy, że system
    ING BankOnLine umożliwia wydruk potwierdzenia realizacji
    wybranej transakcji. Niniejsze potwierdzenia spełniają funkcję
    bankowych potwierdzeń przelewu i nadal będą dostępne bezpłatnie.
    W razie wątpliwości prosimy o kontakt z HELP LINE pod numerem:
    0-prefix-32 357 00 10 lub nowym numerem: 0 801 601 607.

    Jak to fajnie, że nie każą płacić sobie za wydruki robione w domu...
    (To był sarkazm...)
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 2. Data: 2003-03-05 15:04:01
    Temat: Re: ING OnLine - za darmo potwierdzenie?!
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    MacGregor wrote:
    > Jak to fajnie, że nie każą płacić sobie za wydruki robione w domu...

    na razie...

    > (To był sarkazm...)

    u mnie tez...

    niedlugo bedzie sie placic za zalogowanie do systemu. Odpusc sobie ING. Ja
    juz do tego dojrzalem.

    D.

  • 3. Data: 2003-03-05 16:38:45
    Od: "MacGregor" <m...@2...pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > MacGregor wrote:

    > niedlugo bedzie sie placic za zalogowanie do systemu. Odpusc sobie ING. Ja
    > juz do tego dojrzalem.

    Trzyma w ING mnie jeszcze kredyt, ale już od pół roku się zastanawiam nad
    zmianą.