  • 21. Data: 2003-03-08 23:02:48
    Temat: Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Mohammed" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ludzie graja w lotka, chodza do kasyn... to wszystko dziala dokaldnie
    natej
    > samej zasadzie - tez masz piramide - kilkaset tysiecy łosi - Polaków
    kupuje
    > numery w Lotku - trafia paru szczesciarzy - piramida z jeszcze wieksza
    > przewalka niz pozostale... - czepcie sie tego!

    Tego sie nie mozna czepiac, bo jest legalne.

    Karol

  • 22. Data: 2003-03-09 12:22:07
    Od: t...@p...onet.pl

    > Chwila moment... jakie twoim zdaniem gosc potrzebuje zezwolenia by moc
    > przyjac od osob trzecich gigantyczne wplaty na swoje konto na poziomie 1
    > PLN? Czy jesli ja tobie z dobrego serca bede chcial dac np. 2 zl tak jak
    > ludzie daja biedakom itp. to wszyscy oni i ty potrzebujecie na to
    > zezwolenia? To mnie zaskoczyles...

    Tak gigantyczne, bo 1 zł może być pomnożony przez dużą liczbę graczy; co więcej
    jeden gracz może wpłacać więcej, żeby zwiększyć swoje szanse wygrania (o czym
    przekonuje pomysłodawca gry).

    > Teraz dalej, jak ten koles, ktory to sobie wymyslil, chce komus dac za to 10
    > PLN czy ile tam pisal to kto teraz potrzebuje twoim zdaniem stosownych
    > zezwolen? On aby mogl dac innym czy inni by mogli dostac od niego?

    Gra jest bardzo jednostronna. Przeczytaj mój pierwszy a nie drugi post

    > Piszesz, ze wielu naiwnych sie nacielo... jesli ktos sie nacial to jest
    > bezdennie glupi lub nie wyjasniono mu w pelni zasady dzialania. Tu z tego co
    > czytalem, gosc napisal ze przyjmuje wplaty na poziomie 1 PLN i wielokrotnosc
    > a co ktorejs tam osobie wyplaca chyba 10 PLN ale tak, by i ten
    > "pomyslodawca" zarobil - proste jak kij od miotly!

    Jeszcze raz mój pierwszy post.

    > Gdzie tu jest naciaganie
    > kogokolwiek? Sprawa jest jasna - placisz i ryzykujesz - albo trafisz albo
    > nie... zakldajac ze ten koles fucktycznie komukolwiek wyplaci ;)

    Trzeba mieć zezwolenie i płacić podatek od zysku.

> [...]
    > numery w Lotku - trafia paru szczesciarzy - piramida z jeszcze wieksza
    > przewalka niz pozostale... - czepcie sie tego!

    To jest legalne; odpowiednie zezwolenia i płacenie podatku.

  • 23. Data: 2003-03-09 16:03:54
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Mar 2003 22:27:56 +0100, "Mohammed"

> [...]

    >numery w Lotku - trafia paru szczesciarzy - piramida z jeszcze wieksza
    >przewalka niz pozostale... - czepcie sie tego!

    Najpierw zapoznaj sie z obowiązujacym prawem.

    Państwo ma monopol na dochodowe
    przecięwzięcia i nie lubi konkurencji,

    BAH
    PS.
    Ksiądz też dostaje 1-2 zł (nawet nie na konto)
    a płaci podatki.

  • 24. Data: 2003-03-10 00:29:43
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ksiądz też dostaje 1-2 zł (nawet nie na konto)
    > a płaci podatki.

    Byc moze autor watku tez zamierzal placic podatki :-)

    Karol

  • 25. Data: 2003-03-10 02:16:53
    Od: r...@c...pl

    > Mozliwosc zarobku szczegolnie atrakcyjna dla  posiadaczy internetowych kont
    bankowych . Co 20-ta  osoba wplacajaca  min. 1 zl. otrzyma 10 zl ktore zostana
    przelane gdy tylko wplynie 20 wplat jednozlotowych lub odpowiednio mniej wplat
    wielozlotowych. Przy czym  jednorazowa wplata wielozlotowa zwieksza szanse na
    zajecie 20 miejcsa gdyz kazda 1 zl.  oznacza zajecie kolejnego miejsca. Tak
    wiec przykladowo gdy wplyw 2 zl. zostanie zaksiegowany w czasie sesji
    rozliczeniowej jako 19-ty  oznacza to zajecie 19 i 20 miejcsa przez osobe ktora
    dokonala tego przelewu i otrzyma ona na swoje konto 10 zl. Przy udziale
    minimalnnej ilosci 20 osob wplacajacych wyplata 10 zl bedzie dokonywana podczas
    najblizszej  sesji rozliczeniowej ELIXIR co 20-tej osobie  ktora dokonala
    wplaty w wysokosci min. 1 zl.
    > Aby zwiekszyc szanse oraz czestotliwosc trafienia na 20 miejsce mozna
    dokonywac kilku wplat jednozlotowych lub jednej wlaty wielozlotowej.
    >   Osoby ktore dokonaly wplaty moga otrzymac szczegolowy wykaz kolejnosci
    wplywow  w celu weryfikacji zajetego przez siebie miejsca.  Prosze wiec osoby
    zdecydowane o podanie  w przelewie adresu mailowego lub nr telefonu  pod
    ktorymi inni uczestnicy beda mogli ewntualnie sprawdzac wiarygodnosc tej oferty
    u osob wygrywajacych.
    > Moja wiarygodnosc jest do sprawdzenia takze na: www.allegro.pl pod
    pseudonimem gen10
    > Konto do wplat :
    >
    > BRE Bank SA Wydział Bankowości Elektronicznej mBank
    > Slawomir Slonka:
    > 86 1140 2004 0000 3802 3012 2387
    Rozumiem ,ze to taki dowcip miał być, nagrodzony ew kwotą 1 zł ?

    radon

  • 26. Data: 2003-03-10 10:37:22
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tego sie nie mozna czepiac, bo jest legalne.

    No wlasnie... ;(
    Zamiast wiec sie czepiac jakiegos gostka, ktoty wymyslil sobie cos takiego,
    spojrzcie lepiej na to, ze panstwo wali obywateli kazdego dnia jeszcze
    perfidniej i w majestacie prawa. To co robi panstwo, nie rozni sie co do
    zasady dzialania czy nagrodzonych i poszkodowanych niczym od pomyslow
    piramid finansowych itp. Roznica polega tylko na tym, ze panstwo trzyma lape
    na monopolu i trzepie z tego kase a obywatelom tego zabrania...

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl

  • 27. Data: 2003-03-10 10:39:19
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    > Dnia Sat, 8 Mar 2003 22:27:56 +0100, "Mohammed"

    > Najpierw zapoznaj sie z obowiązujacym prawem.

    Widze, ze wiele juz osob powolywalo sie w postach na obowiazujace w Polsce
    prawo. A czy znajdzie sie tu ktos, kto jest w stanie zacytowac na grupie
    konkretne przepisy, pod ktore dzis w Polsce podlegaja tego typu
    "niepanstwowe" dzialalnosci?

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl

  • 28. Data: 2003-03-10 10:51:13
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Mohammed" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b4as08$4l0> > E tam grunt ze podpada pod Kodeks Karny

    > i to jest wlasnie kretynskie myslenie Polakow...
    > Nikogo nie zachecam oczywiscie do tego "systemiku" ale ROBBO, jak ci sie
    cos
    > w tym nie podoba, poprostu to olej!

    Wiem ze jestes cwaniaczkiem od piramidy ale to jest zwykle wyludzxenie i
    kradziez.

  • 29. Data: 2003-03-10 10:51:49
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Użytkownik "MaDeR" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Fucktycznie tak moze to wygladac jednak nie znam tego gostka, ktory to
    > wymyslil i napisal.

    A ja mysle ze to TY tak bronisz lamania prawa.

  • 30. Data: 2003-03-10 10:53:16
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > PLN? Czy jesli ja tobie z dobrego serca bede chcial dac np. 2 zl tak jak
    > ludzie daja biedakom itp. to wszyscy oni i ty potrzebujecie na to

    Obiecanie nagrody czyli prowadzenie loterii jest w Polsce nielegalne bez
    zezwolenia