  • 1. Data: 2003-03-05 18:30:38
    Temat: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
    Od: a...@p...pl (klient klient)

    Mozliwosc zarobku szczegolnie atrakcyjna dla posiadaczy internetowych kont bankowych
    . Co 20-ta osoba wplacajaca min. 1 zl. otrzyma 10 zl ktore zostana przelane gdy
    tylko wplynie 20 wplat jednozlotowych lub odpowiednio mniej wplat wielozlotowych.
    Przy czym jednorazowa wplata wielozlotowa zwieksza szanse na zajecie 20 miejcsa
    gdyz kazda 1 zl. oznacza zajecie kolejnego miejsca. Tak wiec przykladowo gdy wplyw
    2 zl. zostanie zaksiegowany w czasie sesji rozliczeniowej jako 19-ty oznacza to
    zajecie 19 i 20 miejcsa przez osobe ktora dokonala tego przelewu i otrzyma ona na
    swoje konto 10 zl. Przy udziale minimalnnej ilosci 20 osob wplacajacych wyplata 10
    zl bedzie dokonywana podczas najblizszej sesji rozliczeniowej ELIXIR co 20-tej
    osobie ktora dokonala wplaty w wysokosci min. 1 zl.
    Aby zwiekszyc szanse oraz czestotliwosc trafienia na 20 miejsce mozna dokonywac kilku
    wplat jednozlotowych lub jednej wlaty wielozlotowej.
    Osoby ktore dokonaly wplaty moga otrzymac szczegolowy wykaz kolejnosci wplywow w
    celu weryfikacji zajetego przez siebie miejsca. Prosze wiec osoby zdecydowane o
    podanie w przelewie adresu mailowego lub nr telefonu pod ktorymi inni uczestnicy
    beda mogli ewntualnie sprawdzac wiarygodnosc tej oferty u osob wygrywajacych.
    Moja wiarygodnosc jest do sprawdzenia takze na: www.allegro.pl pod pseudonimem gen10
    Konto do wplat :

    BRE Bank SA Wydział Bankowości Elektronicznej mBank
    Slawomir Slonka:
    86 1140 2004 0000 3802 3012 2387

  • 2. Data: 2003-03-05 18:43:41
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik "klient klient" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Mozliwosc zarobku szczegolnie atrakcyjna dla posiadaczy internetowych
    kont bankowych . Co 20-ta osoba wplacajaca min. 1 zl. otrzyma 10 zl ktore
    zostana przelane gdy tylko wplynie 20 wplat jednozlotowych

    /belkot/

    Lichwa, cwaniactwo, szukanie glupcow i prymityzm polaczony z liczeniem na
    naiwnosc i glupote naszej zyjacej w Polandzie spolecznosci (kazdej
    narodowosci)

    Czub...

    Bez Grüß-ów

    RaF

  • 3. Data: 2003-03-05 18:57:55
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "klient klient" <a...@p...pl> wrote in message

> [...]
    zostana
    > przelane gdy tylko wplynie 20 wplat jednozlotowych lub odpowiednio mniej

    proponowałbym uważać - w Polsce istnieje coś takiego jak Polski Monopol
    Loteryjny

    no a to co kolega zaprezentował jest już utrwalone w komputerach wielu
    użytkowników i w logach serwerów , więc trudno będzie się wytłumaczyć ..
    o a poza tym grupa nie służy do ofert tego typu

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-03-05 19:02:46
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 5 Mar 2003 19:43:41 +0100, "Rafal Brandt"
    <R...@n...wp.pl> wrote:
    >Lichwa, cwaniactwo, szukanie glupcow i prymityzm polaczony z liczeniem na
    >naiwnosc i glupote naszej zyjacej w Polandzie spolecznosci (kazdej
    >narodowosci)

    No co Ty - to przecież nie jest złe! Za każde wpłacone 20 zł, wygrywam
    10! Czyli jak przeleję 20 tys. zł - wygram 10.000 !!! A przecież nikt
    tak za darmo nie da mi 10 tys.... Dlaczego uważasz, że to głupie???

  • 5. Data: 2003-03-05 19:11:02
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:nbic6vkg7dvi34ocai17rg37o7601lb2kk@4ax.com...

    > No co Ty - to przecież nie jest złe! Za każde wpłacone 20 zł, wygrywam
    > 10! Czyli jak przeleję 20 tys. zł - wygram 10.000 !!! A przecież nikt
    > tak za darmo nie da mi 10 tys.... Dlaczego uważasz, że to głupie???

    Hheheee...zartownis..... u mnie za kazde 2 PLN przelane na moje konto mozesz
    "wygrac" nawet 1,10 PLN !!
    Ba !!! Gwarantuje nawet, ze wygrana bedzie na 120 % !! Jak cos.... numer
    mojej loterii moge Ci podac na priva, bo TYLKO Ty bedziesz mogl brac w niej
    udzial .......... :))) Nie musze chyba dodawac, ze kazdy przelew
    wygrywa...im wiecej przelejesz.....zwiekszasz swe szanse

    Gruß

    RaF

  • 6. Data: 2003-03-05 19:12:08
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    calcium300mg wrote:
    > No co Ty - to przecież nie jest złe! Za każde wpłacone 20 zł, wygrywam
    > 10! Czyli jak przeleję 20 tys. zł - wygram 10.000 !!! A przecież nikt
    > tak za darmo nie da mi 10 tys.... Dlaczego uważasz, że to głupie???

    Jasne! A jak zagrasz jeszcze tymi 10000zł to wygrasz następne 5000, i w
    sumie wygrać można 15000! Ale, co niebywałe, te 5000 można jeszcze raz
    zainwestować w grę! I jeszcze raz, i jeszcze, póki się pieniądze nie
    skończą. Czyli jest możliwe wygranie w sumie około 20000zł!
    ;-) Totolotek normalnie wysiada.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 7. Data: 2003-03-05 19:41:57
    Od: "olo" <n...@d...pl>

> [...]
    > zainwestować w grę! I jeszcze raz, i jeszcze, póki się pieniądze nie
    > skończą. Czyli jest możliwe wygranie w sumie około 20000zł!

    pieniądze się nie skończą - na samym końcu tej zabawy zostanie Ci
    niepodzielny 1 grosz :-)

  • 8. Data: 2003-03-06 07:13:09
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    >
    > Lichwa, cwaniactwo, szukanie glupcow i prymityzm polaczony z liczeniem na
    > naiwnosc i glupote naszej zyjacej w Polandzie spolecznosci (kazdej

    Dobrze facet kombinuje
    Skoro 80 % Polakow nie rozumie prognozy pogody to ma wielkie szanse by
    zarobic, nawet na grupie znalezli by sie tacy co by wplacili ......

    PiotR

  • 9. Data: 2003-03-06 10:50:20
    Od: t...@p...onet.pl

    Zauważcie, że facet na serii 20 wpłat po 1 zł zarabia 10 zł (20 zł dostaje i 10
    zł płaci). Z kolei pojedynczy gracz traci na tej serii 50 groszy. Jest to gra
    o "niezwykle" tzw. niezerowej sumie. Nie ma tu problemu "zatkania się" jak ktos
    piszał w jednym z poprzednich postów. Po prostu facet ordynarnie chce zrobic
    kasę.Teoretycznie rozważając mógły płacic nie 10 zł ale 19 zł i też by wyszedł
    na swoje, zarabiając na jednej serii 1 zł. Tensor1.

  • 10. Data: 2003-03-06 21:44:54
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    czy to nie podpada po piramide finansowa ?

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *
    Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *