  • 11. Data: 2003-03-06 21:54:10
    Temat: Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    Uzytkownik "l:e:h" <l...@...pl> napisal w wiadomosci
    news:m9re6vo08t50r5djolrp5ec3jkv1vhhf84@4ax.com...

    > czy to nie podpada po piramide finansowa ?

    Pewnie czesciowo podpada...
    i co z tego?
    jak komus to nie pasuje, przeciez ni musi wplacac tu kasy czy do
    jakiejkolwiek piramidy - nieprawdaz?

    znacie kogos, kto by sie powiesil czy chocby plakal za strate 10 zl?
    Taki systemik i takie kwoty sa bezbolesne!
    A jak komus sie nie podoba, niech przejdzie bokiem... ;)

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl

  • 12. Data: 2003-03-07 09:30:35
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Mohammed" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie czesciowo podpada...
    > i co z tego?
    > jak komus to nie pasuje, przeciez ni musi wplacac tu kasy czy do
    > jakiejkolwiek piramidy - nieprawdaz?

    E tam grunt ze podpada pod Kodeks Karny

  • 13. Data: 2003-03-07 16:58:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "ROBBO 2" <r...@o...pl> writes:

    > E tam grunt ze podpada pod Kodeks Karny

    Zastanawiam sie tylko, czy jesli mamy swiadomosc popelnienia przestepstwa,
    to nie popelniamy kolejnego, nie skladajac zawiadomienia o przestepstwie?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 14. Data: 2003-03-07 19:30:10
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > E tam grunt ze podpada pod Kodeks Karny

    i to jest wlasnie kretynskie myslenie Polakow...
    Nikogo nie zachecam oczywiscie do tego "systemiku" ale ROBBO, jak ci sie cos
    w tym nie podoba, poprostu to olej!
    Jak ktos chce i stac go na to, by zaryzykowal tak gigantyczna fortune bo az
    cale 10 PLN i wplacil kolesiowi kase na jeog konto bez gwarancji ze zarobi -
    prosze bardzo !
    W pale sie nie miesci, ze Polacy sa tacy zazdrosni i sami nie chca zarobic a
    tym bardziej zrobia wszystko, by i inni nie zarobili... Takie myslenie jest
    chyba tylko w Polsce...

    A robienie zaraz dymu z czegos takiego jest poprostu smieszne!
    Hehe, dla 10 PLN goscie tak sie zaraz grzeja... - smiech !!

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl

  • 15. Data: 2003-03-07 19:34:22
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci
    > "ROBBO 2" <r...@o...pl> writes:

    > Zastanawiam sie tylko, czy jesli mamy swiadomosc popelnienia przestepstwa,
    > to nie popelniamy kolejnego, nie skladajac zawiadomienia o przestepstwie?

    a co ci kolego przeszkadza w tym, ze gosc oglosil oficjalnie, ze z checia
    przyjmie na swoje konto wplaty po np 1 PLN a niektorym z tego tytulu
    wyplaci np. 10 PLN?
    czy ktos gdzies kogos do czegos zmusza, naklania?
    Ciekaw jestem, kto jest na tyle "madry" i trzepniety by sie podniecac czyms
    takim i robic z tego afere...
    Ludzie, sami sobie sie przygladnijcie! czego sie czepiacie, hehe... ;-)
    jak dzieci w przedszkolu...

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl

  • 16. Data: 2003-03-07 20:02:35
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam sie tylko, czy jesli mamy swiadomosc popelnienia przestepstwa,
    > to nie popelniamy kolejnego, nie skladajac zawiadomienia o przestepstwie?

    Nie, jeśli jesteś zwykłą osobą fizyczną :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 17. Data: 2003-03-07 23:24:58
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > A robienie zaraz dymu z czegos takiego jest poprostu smieszne!
    > Hehe, dla 10 PLN goscie tak sie zaraz grzeja... - smiech !!

    Wygląda, jakbyś ty pisał pierwszy post z tej seriii... :>

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/
    Wystrzegaj się tego, który zakazuje ci Informacji,
    gdyż jego serce śpiewa o zostaniu twoim panem...

  • 18. Data: 2003-03-08 10:33:06
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

    Użytkownik "MaDeR" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wygląda, jakbyś ty pisał pierwszy post z tej seriii... :>

    Fucktycznie tak moze to wygladac jednak nie znam tego gostka, ktory to
    wymyslil i napisal.
    Rozbraja mnie jednak takie podejcsie ludzi do tak plaskich rzeczy... ;)
    Widze, ze ludzie nie maja sie juz czym podniecac i czego czepiac... ;)

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl

  • 19. Data: 2003-03-08 18:29:44
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Rozbraja mnie jednak takie podejcsie ludzi do tak plaskich rzeczy... ;)
    > Widze, ze ludzie nie maja sie juz czym podniecac i czego czepiac... ;)

    Zdecydowanie nie masz racji. To nie jest podniecanie się i czepianie. To jest
    po prostu sprawa nadająca się do prokuratora. Facet składa oficjalną ofertę
    (wraz z odpowiednim kontem) nie mając najprawdopodobnie odpowiednich pozwoleń
    do prowadzenia takiej działalności. Ilu już ludzi w swojej naiwości nabrało się
    na podobne propozycje. Dlatego też nie można takiego postępowania
    usprawiedliwiać a tym bardziej obracać w żart. Tensor1

  • 20. Data: 2003-03-08 21:27:56
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl>

> [...]
    > na podobne propozycje. Dlatego też nie można takiego postępowania
    > usprawiedliwiać a tym bardziej obracać w żart. Tensor1

    Chwila moment... jakie twoim zdaniem gosc potrzebuje zezwolenia by moc
    przyjac od osob trzecich gigantyczne wplaty na swoje konto na poziomie 1
    PLN? Czy jesli ja tobie z dobrego serca bede chcial dac np. 2 zl tak jak
    ludzie daja biedakom itp. to wszyscy oni i ty potrzebujecie na to
    zezwolenia? To mnie zaskoczyles...
    Teraz dalej, jak ten koles, ktory to sobie wymyslil, chce komus dac za to 10
    PLN czy ile tam pisal to kto teraz potrzebuje twoim zdaniem stosownych
    zezwolen? On aby mogl dac innym czy inni by mogli dostac od niego?
    Piszesz, ze wielu naiwnych sie nacielo... jesli ktos sie nacial to jest
    bezdennie glupi lub nie wyjasniono mu w pelni zasady dzialania. Tu z tego co
    czytalem, gosc napisal ze przyjmuje wplaty na poziomie 1 PLN i wielokrotnosc
    a co ktorejs tam osobie wyplaca chyba 10 PLN ale tak, by i ten
    "pomyslodawca" zarobil - proste jak kij od miotly! Gdzie tu jest naciaganie
    kogokolwiek? Sprawa jest jasna - placisz i ryzykujesz - albo trafisz albo
    nie... zakldajac ze ten koles fucktycznie komukolwiek wyplaci ;)
    Napiszcie prosze, co w tym jest tak nieprawdopodobnie zlego i niemoralnego
    by tyle o tym pisac i robic z tego dym... ??
    ludzie graja w lotka, chodza do kasyn... to wszystko dziala dokaldnie natej
    samej zasadzie - tez masz piramide - kilkaset tysiecy łosi - Polaków kupuje
    numery w Lotku - trafia paru szczesciarzy - piramida z jeszcze wieksza
    przewalka niz pozostale... - czepcie sie tego!

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl