  • 1. Data: 2003-02-04 13:52:35
    Temat: Moze jednak ktos cos wie??
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Wczoraj zadalem na tymze forum pytanie dotyczace kredytu (cytuje je
    ponizej). Czy naprawde nie ma tutaj osob kompetentnych, czy pytanie jest
    zbyt trywialne?
    Jesli jednak znajda sie osoby dobrej woli to prosze o rade, badz informacje
    o innej grupie gdzie moge takowe info otrzymac. Pozdrawiam.

    A oto tresc mojego zapytania:

    Witam
    Czy moglby mi ktos polecic dobry kredyt?
    Planuje kupic auto do 10 000 tys zl. Kredyt chce wziac w zlotowkach na 4
    lata, w gre wchodzi jedynie pelna kwota, bez zadnej wplaty wlasnej, dlatego
    nie precyzuje, iz musi to byc konkretny kredyt, np. samochodowy.
    Mam umowe o prace, na stale. Zona pracuje na umowe o dzielo, wiec nie wiem
    czy moglaby byc ewentualnym zyrantem.
    Prosze o rade. Bede naprawde wdzieczny,bo kwestiach bankowych jestem
    laikiem.

    Pozdrawiam serdecznie, Łukasz Wisniewski

  • 2. Data: 2003-02-04 14:21:26
    Temat: Re: Moze jednak ktos cos wie??
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Bez własnego wkładu będzie ciężko o jakikolwiek kredyt.
    Najprościej będzie wziąć kredyt tam gdzie się kupuje samochodów, trzeba
    tylko uważać na wysokie prowizje.
    Na 10kzł może wystarczy kredyt(debet) w RORze.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-04 14:37:11
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Robert Wicik wrote:
> [...]

    Co ma dodatkowe zalety: nie pytasz banku o zgodę na sprzedaż samochodu,
    tylko robisz z nim co chcesz. Poza tym odsetki będą niższe.
    Wady: zazwyczaj debet w RORze dostaje się na niższe kwoty i krótsze
    terminy. No i trzeba mieć dyscyplinę coby toto spłacać.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-02-04 14:51:09
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski <s...@s...preczgazeta.pl> wrote:

    > Co ma dodatkowe zalety: nie pytasz banku o zgodę na sprzedaż samochodu,
    > tylko robisz z nim co chcesz. Poza tym odsetki będą niższe.

    Niższe odsetki? Jak Ci to przepraszam wyszło?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-02-04 15:29:33
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

> [...]

    Nie liczyłem z kalkulatorem, ale na logikę tak wychodzi - jeśli na konto
    są regularne wpływy, to kwota wykorzystanego kredytu jest zmniejszona o
    powiedzmy połowę średnich wpływów miesięcznych (jeżeli wykorzystanie
    jest w miarę regularne).
    Jeśli się mylę, proszę niech ktoś mnie poprawi.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-02-04 15:32:22
    Od: "MSN Krzysztof" <k...@m...com>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Sprawdź w KB, przy zdolności kredytowej i chyba niestety rachunku u nich nie
    byłoby problemu z 10.000.
    Natomiast warunki zawsze będą gorsze jeśli bez partycypacji kredytobiorcy
    tzn kredyt na 100% wartości samochodu.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2003-02-04 16:20:18
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:b1om0p$2ra2$1@foka.acn.pl...
> [...]
    > są regularne wpływy, to kwota wykorzystanego kredytu jest zmniejszona o
    > powiedzmy połowę średnich wpływów miesięcznych (jeżeli wykorzystanie

    Zgadza się. Przy podobnym oprocentowaniu, debet w rachunku bardziej się
    opłaca, bo dochody wpływają i przynajmniej część miesiąca jest mniejsze
    zadłużenie, a zatem i odsetki od niego :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2003-02-04 17:52:45
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > lata, w gre wchodzi jedynie pelna kwota, bez zadnej wplaty wlasnej, dlatego
    > nie precyzuje, iz musi to byc konkretny kredyt, np. samochodowy.

    A po co ci taki drogi gadżet ???
    jesteś pewien, że cię na niego stać???????
    Bank ci nie da, a Mafia da ci po ....

  • 9. Data: 2003-02-04 18:08:13
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A po co ci taki drogi gadżet ???
    > jesteś pewien, że cię na niego stać???????
    > Bank ci nie da, a Mafia da ci po ....

    Z tymi tyś zł to widze juz nie pierwszy raz ludziska sie myla :-))))

  • 10. Data: 2003-02-04 19:05:04
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Zgadza się. Przy podobnym oprocentowaniu, debet w rachunku bardziej
    > się opłaca, bo dochody wpływają i przynajmniej część miesiąca jest
    > mniejsze zadłużenie, a zatem i odsetki od niego :-))

    hehe, ciekawe, dlaczego na moim koncie widnieje od trzech lat -4k.
    Problem w tym, że żeby wyjśc korzytnie na debecie ROR trzeba zachować
    żelazną dyscypline w spłacie kredytu, czyli każdego miesiąca zotawiać
    kwote na rachunku równowartosci miesiecznej raty.
    Inaczej wyjdziesz jak zabocki na mydle.

    --
    Pozdrawiam, Metaxa
    Kobieta - Zwierzątko Najtrudniejsze W Hodowli