    From: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Moze jednak ktos cos wie??
    Date: Tue, 4 Feb 2003 14:52:35 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@gate.makolab.pl

    Wczoraj zadalem na tymze forum pytanie dotyczace kredytu (cytuje je
    ponizej). Czy naprawde nie ma tutaj osob kompetentnych, czy pytanie jest
    zbyt trywialne?
    Jesli jednak znajda sie osoby dobrej woli to prosze o rade, badz informacje
    o innej grupie gdzie moge takowe info otrzymac. Pozdrawiam.

    A oto tresc mojego zapytania:

    Witam
    Czy moglby mi ktos polecic dobry kredyt?
    Planuje kupic auto do 10 000 tys zl. Kredyt chce wziac w zlotowkach na 4
    lata, w gre wchodzi jedynie pelna kwota, bez zadnej wplaty wlasnej, dlatego
    nie precyzuje, iz musi to byc konkretny kredyt, np. samochodowy.
    Mam umowe o prace, na stale. Zona pracuje na umowe o dzielo, wiec nie wiem
    czy moglaby byc ewentualnym zyrantem.
    Prosze o rade. Bede naprawde wdzieczny,bo kwestiach bankowych jestem
    laikiem.

    Pozdrawiam serdecznie, Łukasz Wisniewski