  • Data: 2002-04-04 09:03:16
    Temat: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Apr 2002 13:17:12 +0200, "BAH" <b...@k...chip.pl> wrote:

    >Czegoś nie zrozumiałeś.
    >Ustawodawca chce zdecydować, ze On też potrzebuje w tym produkcie
    >ubezpieczenia.
    >Nie będzie mógł kupic produktu bez ubezpieczenia.
    >Dla Ciebie będzie lepiej, bo produkt będzie tańszy
    >dzięki przerzuceniu kosztów na "innych".

    Problem jest zlozony
    Z jednej strony mamy niewielka chec bankow do udostepniania sensownych
    ubezpieczen wogle.
    Z drugiej faktem jest, ze ubezpieczenie nie jest dla kazdej karty i
    kazdemu potrzebne. Np. chetnie bym nawet doplacil za ubezpieczenie
    dla wszytkich kart wypuklych jakie uzywam (konkretnie VC KK Lukas i VC
    debit Multi) ale na nic mi nie potrzebne ubezpieczenie delifna na
    ktorym na codzien mam klkadzisiat zlotych albo awaryjnego maestro z
    podobnym saldem.

    IMO glowny problem lezy jeszcze gdzies indziej. Banki wmawiaja
    klientom, ze karty sa bezpieczne. Przecietny klient tak na prawde o
    tym jak grozna jest karta dowie sie jak sie ze strata karty zetknie
    sie bezposrednio.
    Jesli przecietny klient bylny dobrze poinformowaby jakie zagrozenia
    wiaza sie z kartami to banki same z siebie musialby powprowadzac takie
    ubezpieczenia i to bez istotnego zwiekszania oplat, bo inaczej
    potracilby klientow.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl