    From: "d...@g...com" <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Money as Debt - co sądzicie o tym filmie
    Date: Fri, 1 Feb 2008 19:41:00 -0800 (PST)

    On Feb 1, 11:29 pm, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
> [...]
    tu:http://video.google.pl/videoplay?docid=-188759186
    6262119830

    > Wstyd się przyznać, ale dopiero po obejrzeniu tego filmu stała się dla
    > mnie oczywistą różnica pomiędzy pożyczką, a kredytem

    no to niewiele zrozumiales bo roznicy nie ma zadnej tzn. w obecnej
    bankowosci opartej na oszustwie ktory to system wcisnal frajerstwu
    m.in. rowniez drakula Balcerowicz.
    "credit - An arrangement for deferred payment of a loan or purchase
    Excerpted from The American Heritage(R) Dictionary of the English
    Language, Third Edition (c) 1996 by Houghton Mifflin Company.
    Electronic version licensed from INSO Corporation; further
    reproduction and distribution in accordance with the Copyright Law of
    the United States. All rights reserved."

    filmu wyjasnia na czym polega oszustwo oraz ze ekonomia nie jest nauka
    tudziez inne grzechy obecnego systemu bankowego ale musialbys umiec
    czytac ze zrozumieniem polskie napisy.