eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMoje boje z Inteligo - dzień drugi › Re: Moje boje z Inteligo - dzień drugi
  • Data: 2004-06-02 10:18:21
    Temat: Re: Moje boje z Inteligo - dzień drugi
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Efekt jest taki, ze karte mam niby aktywna, tylko nie znam do niej PINu.
    > Dodzwonilem sie na CallCenter, gdzie mila Pani powiedziala mi (po
    > weryfikacji), ze zaraz przelaczy mnie na automatyczny system nadawania
    > PINu. Niestety PRZElaczenie = ROZlaczenie. Na WWW nie moge zmienic PINu bo
    > nie znam starego. Dzwonie po raz drugi - tym razem Pan. Mowie mu o co
    > chodzi, a on mi na to, ze nie moge w tym momencie korzystac z karty, bo nie
    > mam nadanego PINu. No to go sie pytam jak mam nadac ten PIN. On mi na to ze
    > sie nie da... bo to powinno byc zrobione przy aktywacji!!! Po lekkim
    > opieprzu i retorycznym pytaniu czy mam w takim razie wyrzucic te karte do
    > kosza, wymyslil to co poprzednia Pani z zastrzezeniem, ze gdyby ie
    > zadzialalo to mam zadzwonic w godzinach popoludniowych. Oczywiscie
    > skonczylo sie tak jak za pierwszym razem.

    Spróbuj nadać pin przez weba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1