  • 11. Data: 2004-01-10 18:16:20
    Temat: Re: Moje Konto w banku i znajomy
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Marek <m...@w...pl> wrote:
    > moze teraz cos do was dojdzie

    Z dużym opóźnieniem, ale doszło.

    > co wy nato

    Skarpeta Bank.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 12. Data: 2004-01-10 18:32:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:btp96p$a9k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ja powiem tak to jest moj wujek tylko nie chce otym mowic a z rodzina nie
    > najlepiej zyje a za to rodzinka moja ma dobry kontakt z wujkiem moze teraz
    > cos do was dojdzie jakby mial ktos taka sytuacje, jak mam wiecej kasy itp.
    > to konczy sie wszystko awantura mam 25 lat a traktuja mnie jakbym byl
    malym
    > dzieckiem i nic nie moge nawet zaoszczedzic to co wy nato

    W Lubawce to ja widze tylko bankomaty BZWBK i PKO BP.
    W tej sytuacji radze zalozyc konto Inteligo przez internet. www.inteligo.pl
    Nawet jesli ten wujek pracuje w PKO BP to i tak Inteligo jest oddzielna
    jednostka, do ktorej nie bedzie mial dostepu.
    Jesli twoj problem dotyczy BZWBK to nie ma spsobu na odciecie wujka od
    informacji o twoim koncie. Tylko zmiana banku.

    Problem, czy rodzinka nie traktuje cie jak doroslego dlatego, ze u niej
    mieszkasz czy POMIMO ze u niej NIE mieszkasz oraz czy mieszkajac "u
    rodzinki" nie powinienes lozyc na jej utrzymanie zamiast "troche sobie
    zaoszczedzic" musisz rozwiazac sam.

    --
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2004-01-10 18:40:07
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <btpgft$d79$1@inews.gazeta.pl>, s...@p...com says...
    > Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > malym

    Hm..... istnieje cos takiego jak tajemnica bankowa i jelsi wujek bedzie
    paplac za duzo zawsze mozna napisac skarge najpierw do przelozonego
    wujka a potem isc dalej.

    AP

  • 14. Data: 2004-01-10 20:08:19
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 9 Jan 2004 22:23:36 +0100, "Marek" <m...@w...pl> wrote:

    >To jezeli ma, to jak sie moge od tego uchronic, nie chce aby ktos moje
    >pieniadze pogladywal

    hmmm, przenieś je do skarpety. Najlepiej grubej i czarnej :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-01-10 23:58:11
    Od: "Mark" <a...@W...pl>

    > Mam problem zalozylem konto u dobrego znajomego w banku jest kierownikiem,
    > potrzebuje wiadomosci czy moze mi zobaczec moje konto ile mam pieniedzy
    itp.

    Oczywiście, że może, ale jako pracownik banku jest zobowiązany do zachowania
    tajemnicy bankowej. Za jej złamanie może dostać 3 lata pierdla lub grzywnę z
    której się nigdy nie wypłaci...

    Pzdr
    Mark

  • 16. Data: 2004-01-11 00:06:35
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

> [...]
    > Jesli twoj problem dotyczy BZWBK to nie ma spsobu na odciecie wujka od
    > informacji o twoim koncie. Tylko zmiana banku.

    Hmm, czy przypadkiem z bankomatów WBK nie wyciąga się darmowo Lukasem?
    Jeśli pod domem jest bankomat WBK, można by rozważać konto Lukasowe.

  • 17. Data: 2004-01-11 10:12:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:87y8sfbb78.fsf@195-tar-2.acn.waw.pl...
    > Hmm, czy przypadkiem z bankomatów WBK nie wyciąga się darmowo Lukasem?
    > Jeśli pod domem jest bankomat WBK, można by rozważać konto Lukasowe.

    Także Nordea ma taki "ficzer" ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2004-01-14 01:15:52
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    AP napisał:
    > Hm..... istnieje cos takiego jak tajemnica bankowa i jelsi wujek bedzie
    > paplac za duzo zawsze mozna napisac skarge najpierw do przelozonego
    > wujka a potem isc dalej.

    Ładny mi wujek. To k...s jakiś, skoro robi takie rzeczy. :E

  • 19. Data: 2004-01-14 13:28:27
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Różnie to bywa.
    Znam sytuację, gdzie najstarsza siostra dostaje przelewem zapomogę na najmłodszego
    braciszka, czworo rodzeństwa, rodzice nie żyją, strukturalne bezrobocie.
    Gdy tylko siostra pobierze pieniądze, to natychmiast do babci jest telefon (małe
    miasto), gdzie, kiedy i jaka dokładnie kwota, bo bez tego siostrunia przehulałaby
    pieniądze.
    Prawo prawem, życie życiem...
    JaC