  • 1. Data: 2002-02-01 17:08:00
    Temat: Moja przygoda z Inteligo
    Od: "Paul" <p...@p...pl>

    witam,

    Dziś przez telefon zgłosiłem chęć rozwiązania umowy - z wiadomych powodów
    (chyba nie byłem pierwszy, bo iLinka nie była zaskoczona). Ale nurtuje mnie
    jedna myśl.
    Dlaczego oni to zrobili - przecież to się im nie opłaca!
    Dla przykładu moja skromna osoba kosztowała ich:
    1. paczka startowa + kurier z Masterlinka
    2. półroczna prenumerata Playboy`a
    3. 50 PLN z kręgu przyjaciół
    Razem wychodzi >100 PLN. Konto w inteligo służyło mi do płacenia kartą przez
    net. W ciągu kilku miesięcy trochę dałem im zarobić. Przez następne miesiące
    myślę, że również - a tak ekarta w mbanku kosztuje < niż 12*5.99 + 12*0.99
    PLN.
    Jak nie chcą martwych rachunków to powinni zamykać rachunki z 0 saldem nie
    ruszane przez miesiąc. Nie rozumiem ich decyzji...

    --
    Pozdr,
    Paul.

  • 2. Data: 2002-02-01 17:11:17
    Temat: Re: Moja przygoda z Inteligo
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jak nie chcą martwych rachunków to powinni zamykać rachunki z 0 saldem nie
    > ruszane przez miesiąc. Nie rozumiem ich decyzji...

    Oni już to dobrze policzyli - nie martw się.
    Ja teraz się zastanawiam, czy wpłacić im 100zł, czy wysłać list polecony :).

    Pozdrawiam
    -As-

  • 3. Data: 2002-02-01 17:28:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Oni już to dobrze policzyli - nie martw się.
    > Ja teraz się zastanawiam, czy wpłacić im 100zł, czy wysłać list polecony
    :).

    Ja im wplace.
    Troche mnie wkurzaja ta zlotwoka, ale kij im w pysk

  • 4. Data: 2002-02-01 18:37:30
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oni już to dobrze policzyli - nie martw się.
    > Ja teraz się zastanawiam, czy wpłacić im 100zł, czy wysłać list polecony
    :).

    hmmm.. wpłata załatwi tylko opłatę za prowadzenie rachunku - a przecież
    jeszcze 12 zł rocznie za kartę

    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-02-01 18:53:17
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Ja teraz się zastanawiam, czy wpłacić im 100zł, czy wysłać list polecony
    :).

    Wyślij list. Za kwartał dopłacić przyjdzie 1000 zł

  • 6. Data: 2002-02-05 08:51:53
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Ja im wplace.
    > Troche mnie wkurzaja ta zlotwoka, ale kij im w pysk

    No to są współczesne relacje klient <-> bank :-))) "kij im w pysk"
    Zastanawiam się czy zażyłość w kontaktach z bankami i interakcja nie
    przekroczyły już progu zdrowego rozsądku :-)

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-02-05 09:32:37
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > hmmm.. wpłata załatwi tylko opłatę za prowadzenie rachunku - a przecież
    > jeszcze 12 zł rocznie za kartę

    Chyba za wznowioną kartę. Jest jeszcze sporo czasy, może się rozmyślą.