  • 1. Data: 2002-10-02 19:59:55
    Temat: Moja korespondencja z niemieckimi bankami
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Na początek wymiana korespondencji z Dresdener Bank:
    ----------
    1. Moje zapytanie:

    > Hello!
    > My name is Bartek L*** and I am from Poland. From 1th of October our
    > law allows us to set accounts in coutries of EU. Because of my contacts
    > in Germany (bussiness and private) I would like to open an account
    > there. Could I do it with you?
    >
    > Kind regards,
    > Bartek L***, Poland

    2. Odpowiedź z DB:

    > Unfortunately you need to show us the registation document of the
    > polish centralbank to open an account for you.
    > If this is not possible we would kindly ask you to choose your nearest
    > or prefered Dresdner Bank branch in Germany by using our search
    > funktion at
    > www.dresdner-privat.de/cgi-bin/gs_suche/input_mask.p
    l .

    > Yours sincerely
    > R*** S***
    > Service Team Konten, DDS
    > Dresdner Bank AG
    > DDS Dresdner Direktservice GmbH
    > Email: k...@d...com

    3. Mój drugi list:

    > Dear Mr. R*** S***,
    > Thank you for the information. Are you sure, that the registation
    > document is still needed? As I wrote before, from today (1th of October
    > 2002) Polish citizens have right to open accounts anywhere in Europe
    > (EU) and OECD countries without any permisions. Could you check one
    > more if your bank still needs those documents, please.
    >
    > Thank you in advance,
    > Bartek L***

    4. I druga odpowiedź:

    > Dear Mr. L***,

    > we checked your statement once again with our foreign department in
    > Frankfurt.
    > We need the documents from the central bank as long as you are resident
    > and still living in Poland. For the time of your stay in Germany you
    > can open an account as long as your visa is valid. In that case we
    > don´t need any documents from the central bank

> [...]

    ------------
    Drugi bank odpowiedział w jakimś niezrozumiałym języku ;-). Może ktoś wie,
    co?

    > Sehr geehrter Herr L***,

    > es tut uns leid Ihnen mitteilen zu müssen, das wir nur Girokonten
    > eröffnen können, wenn der erste Wohnsitz in Deutschland ist und
> [...]

    3 inne banki do dzisiaj wogóle nie odpowiedziały :-(((.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2002-10-02 20:02:05
    Temat: Re: Moja korespondencja z niemieckimi bankami
    Od: "bss" <n...@o...pl>

    Pokaz im 10zl tam jest centralbankpieczontka. Moze wystarczy.

  • 3. Data: 2002-10-02 20:09:22
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Drugi bank odpowiedział w jakimś niezrozumiałym języku ;-). Może ktoś wie,

    Szanuje cię i pozdrawia
    Pisze prawie to samo co pierwszy. Też Ci nie otworzy.

    Następnym mailem powiedz ile chcesz u nich ulokować.
    6 zer po dziewiątce powinno ich zachęcić:-)

  • 4. Data: 2002-10-02 20:19:56
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Następnym mailem powiedz ile chcesz u nich ulokować.
    > 6 zer po dziewiątce powinno ich zachęcić:-)

    He, he, ja co dziennie dostaję na skrzynkę "confidental information", że
    jakiś Mbula-Mbula chce u mnie zainwestować 20 mln $ ;-). Pewnie tak by to
    potraktowali ;-).

    BaLab

  • 5. Data: 2002-10-03 05:37:36
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    From: BaLab <b...@p...com>
    To: <p...@n...pl>
    Subject: Moja korespondencja z niemieckimi bankami

    > Na początek wymiana korespondencji z Dresdener Bank:
    [...]

    Witam
    Nie dalej jak wczoraj, w Radio Gdańsk była audycja na temat zakładania
    kont w zachodnich bankach. Zadzwoniono do Dresdner Banku. Pytano właśnie
    o możliwość założenia konta w tym banku. Pierwszym pytaniem pana z banku
    było: "A po co Pani konto u nas, skoro mieszka Pani w Gdańsku???". Pani
    odpowiedziała, że po prostu by chciała mieć tam konto :)) Na to pan
    odpowiedział, że prowadzenie konta jest u nich drogie. Ile? 7,5 Euro
    miesięcznie. Nie ma sprawy. W takim razie wystarczy Pani paszport i
    gotowe.
    I tyle!
    Nie wie lewica, co czyni prawica? :))

    pozdrawiam,
    Adam.

  • 6. Data: 2002-10-03 07:15:54
    Temat: Odp: Moja korespondencja z niemieckimi bankami
    Od: "eha" <e...@p...onet.pl>

    > Drugi bank odpowiedział w jakimś niezrozumiałym języku ;-). Może ktoś wie,
    > co?
    [ ciach ]

    Piszą , że aby otworzyć konto u nich , musisz być zameldowany w Niemczech i
    uzyskiwać tam stałe dochody.

    pozdr.

    eha

  • 7. Data: 2002-10-03 08:07:41
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Rolbiecki" <A...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:010d01c26a9e$bba49e20$5dc89d84@zecw...

    > miesięcznie. Nie ma sprawy. W takim razie wystarczy Pani paszport i
    > gotowe.

    Oby to była pełna informacja.
    "Inni" wymagają zezwolenia na pobyt i pracę

  • 8. Data: 2002-10-03 09:29:11
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 2 Oct 2002 22:19:56 +0200, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

    >He, he, ja co dziennie dostaję na skrzynkę "confidental information", że
    >jakiś Mbula-Mbula chce u mnie zainwestować 20 mln $ ;-). Pewnie tak by to
    >potraktowali ;-).

    Ten z rządu Zambii?
    Ależ to namolny facet.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 10. Data: 2002-10-11 07:26:15
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Detritus" <d...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ao3psf$27u$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    odpowiedzialo - 4
    > pozytywnie, 4 negatywnie i 1 jeszcze nie wiem bo nie umiem po

    Proszę zapodaj, które jak odpowiedziały.

    BaLab