eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillepułapka › Re: Millepułapka
  • X-Received: by 2002:a25:bd14:0:b0:64d:8e4f:4516 with SMTP id
    f20-20020a25bd14000000b0064d8e4f4516mr27845869ybk.425.1653424427282; Tue,
    24 May 2022 13:33:47 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:bd14:0:b0:64d:8e4f:4516 with SMTP id
    f20-20020a25bd14000000b0064d8e4f4516mr27845869ybk.425.1653424427282; Tue,
    24 May 2022 13:33:47 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!1.us.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!weretis.
    net!feeder6.news.weretis.net!usenet.blueworldhosting.com!feed1.usenet.blueworld
    hosting.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!new
    s-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups
    .com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 24 May 2022 13:33:47 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=194.8.46.11;
    posting-account=aCsuLQoAAABnljeKtkSzSBCJ0GzF0J-I
    NNTP-Posting-Host: 194.8.46.11
    References: <f...@g...com>
    <f...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Millepułapka
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Injection-Date: Tue, 24 May 2022 20:33:47 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2900
    Lines: 36
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663347
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tuesday, May 24, 2022 at 1:44:09 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
    > wtorek, 24 maja 2022 o 12:52:29 UTC+2 witrak() napisał(a):
    > > Zagadka:
    > > Posiadacz karty, konta i aplikacji mobilnej w Millennium wyjechał za granicę; w
    kraju jest tylko pełnomocnik. Pechowo, klient utracił numer telefonu i to bez
    możliwości odzyskania *).
    > > Co proponuje Bank celem odzyskania dostępu (co oznacza w praktyce zmianę numeru
    telefonu)?

    Za granicą nic.

    NIC.



    > Czy też może milek wymyślił coś tak przedziwnego, że byś się tym z nami chciał
    podzielić,
    > ale najpierw wolisz, żebyśmy próbowali zgadnąć (bo "haha i tak nie zgadniecie!" ;P
    ) ?

    Nie można ani zlecic przelewu (bo apka nie działa, a do zalogowania do ST trzeba
    aktywny numer na SMSa), ani nawet zapłacić kartą w internecie, bo 3DS nie działa.

    Zmienić numer można z pomocą karty w bankomacie Mille (ich własnym więc w Polsce),
    albo osobiście w oddziale, a trzecia z metod (zadzwonić do banku z apki) też jest
    niemożliwa, bo wymaga zalogowania, które jest niemożliwe bez numeru.

    Pełnomocnik może co prawda dysponować kontem, ale numeru nie może zmienić, mimo, że
    ST odmawia logowania, mówiąc, że telefon jest nieaktywny. Więc ani apka, ani ST nie
    dopuszczają do jakiejkolwiek akcji, a oddział banku tylko w kraju.

    Ciekaw jestem jak to jest w innych bankach.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1