eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillepułapka › Re: Millepułapka
  • X-Received: by 2002:a81:d0c:0:b0:2f1:49ec:3eac with SMTP id
    12-20020a810d0c000000b002f149ec3eacmr26859837ywn.451.1653392336328; Tue,
    24 May 2022 04:38:56 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:d0c:0:b0:2f1:49ec:3eac with SMTP id
    12-20020a810d0c000000b002f149ec3eacmr26859837ywn.451.1653392336328; Tue,
    24 May 2022 04:38:56 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!3.eu.feeder.erje.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.ripco.com!us
    enet.blueworldhosting.com!feed1.usenet.blueworldhosting.com!peer01.iad!feed-me.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.co
    m!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 24 May 2022 04:38:56 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    References: <f...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Millepułapka
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 24 May 2022 11:38:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3217
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663339
    [ ukryj nagłówki ]

    wtorek, 24 maja 2022 o 12:52:29 UTC+2 witrak() napisał(a):
    > Zagadka:
    > Posiadacz karty, konta i aplikacji mobilnej w Millennium wyjechał za granicę; w
    kraju jest tylko pełnomocnik. Pechowo, klient utracił numer telefonu i to bez
    możliwości odzyskania *).
    > Co proponuje Bank celem odzyskania dostępu (co oznacza w praktyce zmianę numeru
    telefonu)?
    >
    > witrak()
    >
    > *) To możliwe - Play likwiduje XTRA numery od 31. maja.

    Hmm, poza napisaniem "sama chciałaś" - bo powodu do podawania w banku XTRA numeru nie
    potrafię
    sobie wyobrazić, czyste proszenie się o kłopoty, bank to przecież nie OLX ani
    sympatia (choć ładne
    panie bywają ;) - napiszę też, że to przecież niekoniecznie oznacza utratę dostępu.
    Oczywiście pod warunkiem zmiany na autoryzację w apce.
    Oczywiście^2 o ile klient w ogóle ma zamiar zlecać transakcje z PC-ta - bo inną
    kwestią jest to,
    że PC to strasznie niebezpieczne narzędzie i trzeba mieć telefon, żeby potwierdzać
    (czy to SMSowo czy apkowo),
    a apka jest mega bezpieczna i nie trzeba drugiego urządzenia, żeby potwierdzać
    dyspozycje zlecane w apce...
    Nawet takiej, co leci przez wifi (a tu przynajmniej SMS powinien być).

    A po powrocie do kraju klient powinien iść do oddziału naprawić głupotę, jaką
    uczynił.
    Bo pewnie nawet w Portugalii się nie da.

    Choć można temat też rozszerzyć na ogólną utratę numeru telefonu spowodowaną np.
    utratę karty SIM za granicą.
    Trzeba mieć w bezpiecznym miejscu drugie urządzenie z apką - może nie da się tak
    łatwo przełączyć
    w razie W autoryzacji dyspozycji PC-towych - ale nadal można zlecać niewymagające
    potwierdzenia
    dyspozycje apkowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1