  • 11. Data: 2002-07-08 07:25:56
    Temat: Re: Millennium - teleserwis do AmExa - piętnuję!!!
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl> wrote in message
    news:02070511582447@polnews.pl...

    > Podobno Millennium ma uruchomić automatyczny teleserwis do AmExa na jesień
    > 2001 (słownie: dwa tysiace jeden). Jednak nic nie wskazuje, aby była to
    nawet
    > jesień 2002.

    Tym sposobem karta już wczoraj wylądowała w klaserku - i to tyle by było z
    jej użyteczności w Polsce, bo akcpetowalność dużo gorsza niż przypuszczałem.
    Mam nadzieję, że przyda się za granicą.
    A co do opłaty za konto. Pani w oddziale (sic!) poradziła mi abym nie
    utrzymywał żadnego salda na Unikoncie. Ponoć opłatę za prowadzenie konta
    pobierają nie 2 zł, ale DO 2 zł. Czyli jeśli będzie 0 zł albo kilka groszy
    salda to wyczyszczą konto do 0 zł - zobczymy na wyciągu ;-)))
    Pamiętam, ze zamykałem już kiedyś konto w Millennium bodajże w 98 roku - i
    kompletnie nic się u nich nie zmieniło :-((((

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-07-08 08:13:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Bauer" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    PLN) +

    > I to jest ból!

    Jaki bol??
    Jesli nie uzywasz Unikonta to po co ci Bankolinia?
    Eliminujemy bankolinie i jestesmy 2zl/mc do przodu...;-)

    15zl na rok, a jedna wyplata za granica inna karta moze cie wiecej
    kosztowac. Tutaj tylko 3,50zl.
    Jesli nie uzywasz VE do biezacych platnosci to ustaw saldo na 0,00zl i olej
    ubezpieczenie.
    Nastepne 2,00zl/mc do przodu.

    Faktycznie, drogo...;-)
    Chyba, ze musisz wyplacac po 50zl.

    > Tu przesadziłeś, albo się machnąłeś. 7 zł od transakcji gotówkowej +
    > oczywiście odsetki naliczane zawsze + konieczność 100% spłaty pożyczki
    > gotówkowej 20 dni po dacie wyciągu.
    > Ale kto wypłaca pieniądze z bankomatu kredytówką?

    Nikt rozsadny.
    1zl jest za wyplate VE Millennium.

    --
    Pozdrowienia