    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium 'bohaterem' Wykop.pl
    Date: Tue, 09 Dec 2008 15:43:08 +0100

    Asen pisze:

    > "Jako biuro turystyczne prowadzimy sprzedaż biletów lotniczych wielu
    > firm - tłumaczy klient. Część z nich życzy sobie natychmiastowych
    > wpłat przy użyciu kart kredytowych. I takie posiadamy. Obie są takie
    > same i wydane przez to samo towarzystwo - MasterCard. Jedną wydał Citi
    > Handlowy, druga została wydana przez bank Millennium. Po dokonaniu
    > sprzedaży otrzymujemy od przewoźnika lotniczego dokładną informację
    > dotyczącą wielkości pobranej z naszej karty kwoty pieniędzy. Możemy
    > też wielkość pobranej kwoty sprawdzić na wydruku obciążenia karty
> [...]

    Problem znany. Millennium ma problem z transakcjami wykonanymi w PLN ale
    poza PL (a właśnie takimi transakcjami często są zakupy biletów - kwota
    w PLN ale transakcja jest transakcją zagraniczną, co widać na wyciągu).
    Transakcje takie są przewalutowywane. Ciężko powiedzieć, czy przez bank,
    czy Mastercarda. Sam miałem kilka razy taką sytuację. Reklamacje
    rozpatrywane są pozytywnie.