  • 1. Data: 2002-03-28 22:14:06
    Temat: Millennium VC i AmEx taniej
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Witam!
    28 marca obnizono oplaty za KK Visa i AmEx w Millennium.
    Visa 65 zł (poprzednio 90 zł)
    AmEx 70 zł (poprzednio 110 zł)
    Nie ma tez opłaty za zastrzeżenie VISA (wcześniej była).
    Pozdro
    AruBuru

  • 2. Data: 2002-03-29 09:06:18
    Temat: Re: Millennium VC i AmEx taniej
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > 28 marca obnizono oplaty za KK Visa i AmEx w Millennium.
    > Visa 65 zł (poprzednio 90 zł)
    > AmEx 70 zł (poprzednio 110 zł)
    > Nie ma tez opłaty za zastrzeżenie VISA (wcześniej była).

    Przez ponad rok trwala promocja, ze te karty byly 50 % tansze przez
    pierwszy rok, a potem mialy byc normalnie, a tu taka niespodzianka i
    normalnie jest taniej :-)

    Co do zastrzezenia karty VISA to teraz ranking w Bankierze jest juz
    nierzetelny, trzeba by poprawic to :-)

    Radek

  • 3. Data: 2002-04-01 21:05:15
    Od: "[ maciej piotrzkowski ]" <m...@e...de>

    > 28 marca obnizono oplaty za KK Visa i AmEx w Millennium.
    > Visa 65 zł (poprzednio 90 zł)
    > AmEx 70 zł (poprzednio 110 zł)
    > Nie ma tez opłaty za zastrzeżenie VISA (wcześniej była).
    Hmmm... czyli teoretycznie wspomniana karta VISA zastąpi niejako już nie
    wznawianą kartę VISA Classic BIG Banku Gdańskiego. To byłoby (jeżeli
    cokolwiek może w tym banku być) logiczne, bo w przeciwnym wypadku po
    połączeniu oddziałów obsługi detalicznej pozbawiliby się podstawowego
    produktu - karty wypukłej. Ale kredytowa to jednak zupełnie co innego niż
    debetowa, ale sam BIG BG miał nieco "przesadzone" warunki uzyskania karty
    debetowej, więc pewnie karta zastąpi kartę, tylko w nieco innej formie
    spłaty.
    Maciej /-/

  • 4. Data: 2002-04-02 00:44:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> writes:

    > 28 marca obnizono oplaty za KK Visa i AmEx w Millennium.
    > Visa 65 zł (poprzednio 90 zł)
    > AmEx 70 zł (poprzednio 110 zł)
    > Nie ma tez opłaty za zastrzeżenie VISA (wcześniej była).

    No coz, stopy procentowe poszly w dol, to i karty powinny staniec
    - w koncu to sie ma oplacac obu stronom, a nie tylko bankowi.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 5. Data: 2002-04-02 17:34:16
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote in message
    > No coz, stopy procentowe poszly w dol, to i karty powinny staniec
    > - w koncu to sie ma oplacac obu stronom, a nie tylko bankowi.

    No tak... Ale jak każdy będzie mógł kupić sobie kartę - to gdzieś zniknie
    ten cały prestiż... :)

  • 6. Data: 2002-04-02 17:47:28
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > No tak... Ale jak każdy będzie mógł kupić sobie kartę - to gdzieś zniknie
    > ten cały prestiż... :)

    ......a o jaki prestiz chodzi Banku czy Karty ?

  • 7. Data: 2002-04-02 18:13:55
    Od: <m...@p...pl>

    > ......a o jaki prestiz chodzi Banku czy Karty ?

    No prestiż karty AmEx ... Mmiilleenniiuumm Bank ma Prestige niewiele wspolnego
    z prestiżem ;-)

  • 8. Data: 2002-04-02 18:14:07
    Od: <m...@p...pl>

    > ......a o jaki prestiz chodzi Banku czy Karty ?

    No prestiż karty AmEx ... Mmiilleenniiuumm Bank ma Prestige niewiele wspolnego
    z prestiżem ;-)

    Wiecej w: http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=16488993

  • 9. Data: 2002-04-03 17:19:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> writes:

    > No tak... Ale jak każdy będzie mógł kupić sobie kartę - to gdzieś zniknie
    > ten cały prestiż... :)

    Obawiam sie ze kazdego "stac" na zaplacenie za karte, co nie oznacza,
    ze kazdemu ja bank wyda - wiec chyba cena nie ma wielkiego zwiazku
    z "prestizem" (zakladajac oczywiscie, ze komus karta kredytowa dodaje
    prestizu).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator