  • 1. Data: 2002-09-29 13:04:05
    Temat: Millennium, KK i callcenter
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Chcialem uzyskac pewna infomacje zwiazana z moja karta w Millennium.
    No to dzwonie na numer podany na moim Amexie. Tam prosi o podanie
    numer konta.
    I tyle. Za nic nie da sie polaczyc z operatorem. Po podaniu numeru
    konta z reszta tez nie ("numer jes bledny"), pewnie dlatego, ze nie
    mam aktywnego callcenter. Tylko ciekawe co by bylo gdybym chcial
    zastrzec karte i nie mial aktywnego callcenter albo nie pamietal nr
    konta a zapamietal numer telefonu z karty ?
    Inteligentne rozwiazanie :-). Jak juz nie chca zeby klienci nie
    placacy za telemillennium nie dzwonili na 0800 to niech przynajmniej
    na karcie podadza takze uniwersaly, platny numer (podany numer
    waszawski prowadzi w to samo miejsce co 0800).
    Zanim znalazlem nr ulgowego (0801) telefonu dla wszystkich chwila
    minela, z reszta wiedzialem, ze nalezy szukac na www.big.pl ,
    wiekszosc klientow szukalaby jakies strony z millennium w adresie (lub
    jakas mutacja z inna iloscia "l" lub "n" :-) ) a takiej brak.
    Fajne rozwiazanie :-/
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-09-29 13:20:47
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Numery do centrum zastrzegania kart:
    22 / 52 11 222
    22 / 52 11 221
    Ja osobiscie wole numery platne, gdyz jest mozliwosc dodzwonienia sie z
    komorki. Zwazajac, ze jest wiecej komorek niz tel. stacjonarnych, lepszym
    rozwiazaniem jest podanie numeru nie zaczynajacego sie od 0800. Infolinie
    masz an 0801 wiec nie ma sie do czego doczepic. Takie jest moje zdanie na
    ten temat.

    minik

  • 3. Data: 2002-09-29 13:31:44
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Chcialem uzyskac pewna infomacje zwiazana z moja karta w Millennium.
    > No to dzwonie na numer podany na moim Amexie. Tam prosi o podanie
    > numer konta.

    Jesli zadzwonisz pod numer umieszczony na karcie (+48(22)521 12 21)
    polaczysz sie z operatorem

    I mysle ze lepszy jest ten numer gdyz mozna go wpisac do twlwfonu a nie
    szukac budki zeby zadzwonic na 0800.

    Burza w szkalnce wody Wojtku ;D

    --
    JaKi

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-09-29 13:38:38
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > polaczysz sie z operatorem
    >
    > I mysle ze lepszy jest ten numer gdyz mozna go wpisac do twlwfonu a nie

    Mam wrażenie, że obaj z minikiem nie przeczytaliście listu Wojtka - zróbcie
    to jeszcze raz :-)
    Czym nadzwyczajnym jest podawanie numeru 080x i zwykłego??? Robi tak
    większość banków. Zastrzeganie kart w Millennium a call center to nie to
    samo, prawda?

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-09-29 13:42:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 29 Sep 2002 15:31:44 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@g...pl> wrote:

    >Jesli zadzwonisz pod numer umieszczony na karcie (+48(22)521 12 21)
    >polaczysz sie z operatorem

    Hmm, jak sie polaczyc pod tym numerem z operatorem ?
    Mnie prosi o nr konta, jak nie zrobie nic albo wpisze bledny numer to
    po kilku probach - przepraszamy , musimy przerwac polaczenie.
    Przed chwila sprawdzalem.

  • 6. Data: 2002-09-29 14:03:15
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:an701d$rsg$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

> [...]
    > Czym nadzwyczajnym jest podawanie numeru 080x i zwykłego??? Robi tak
    > większość banków. Zastrzeganie kart w Millennium a call center to nie to

    Ja mam na karcie zwykly nr ...

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-09-29 14:05:58
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

> [...]

    > Mnie prosi o nr konta, jak nie zrobie nic albo wpisze bledny numer to
    > po kilku probach - przepraszamy , musimy przerwac polaczenie.

    Dziwne, tez teraz dzwonilem - i chyba zrobili tak jak na 0800 - pop**** ich.
    Ale kiedys dzwonilem na jakis nr i zglosil sie odrazu operator. Spruboje
    poszukac.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-09-29 14:09:52
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dziwne, tez teraz dzwonilem - i chyba zrobili tak jak na 0800 - pop****
    ich.
    > Ale kiedys dzwonilem na jakis nr i zglosil sie odrazu operator. Spruboje
    > poszukac.

    Koncowka *22 - szkoda tylko ze na kracie tego nie podali. Ale z drugiej
    strony jak sie zgubi karte to i numeru sie nie ma... A nr do zastrzegania
    (+4822521122) jest podany w Informatorze AmExa dolaczonego do karty.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-09-29 17:29:23
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czym nadzwyczajnym jest podawanie numeru 080x i zwykłego??? Robi tak
    > większość banków. Zastrzeganie kart w Millennium a call center to nie to
    > samo, prawda?

    Teraz kompletnie nie wiem o co ci chodzi.
    "Zastrzeganie a call center to nie to samo" - absolutnie prawda, w zwiazku z
    tym:
    zastrzeganie kart - 022...
    call center/infolinia - 0 801

    W czym problem?

  • 10. Data: 2002-09-29 17:33:12
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Koncowka *22 - szkoda tylko ze na kracie tego nie podali. Ale z drugiej
    > strony jak sie zgubi karte to i numeru sie nie ma... A nr do zastrzegania
    > (+4822521122) jest podany w Informatorze AmExa dolaczonego do karty.

    Na VC mam numer 22 / 548 9990 pod nim info o 22 / 52 11 222.
    Na karcie "Informatora o sposobach zastrzegania kart VISA Millennium" mam 22
    / 52 11 222

    U mnie wszystko OK.