  • 11. Data: 2007-04-23 11:10:23
    Temat: Re: Millenium - oszuści - to nie jest żart
    Od: "Pawel D." <l...@w...pl>

    To ja dołoże inną radę. Liczyć odsetki z lokat. Mnie chcieli oszukać na prawie
    3000 zł. Poszedłem to wyjaśnić do oddziału w Arkadii to panienka wyskoczyła do
    mnie z pyskiem, że nie ma kalkulatora i nie zna wzoru na liczenie odsetek.
    Napisałem na nią skargę i reklamację. Po tygodniu otrzymałem tajemniczy przelew
    "zwrot odsetek z lokaty". Na skargę ani na reklamację żadnej odpowiedzi póki co
    nie uzyskałem, choć minęły 3 tygodnie. Ot, kultura w Millennium.

  • 12. Data: 2007-04-23 12:29:33
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 21 Kwi, 22:52, Ra <w...@s...pl> wrote:

    > mi konsultant powiedział że jak potwierdzę że mnie oferta nie interesuje
    > to ją wykasuje z systemu,
    > a jak nie to przy każdej rozmowie będę nękany. A oferta nie taka zła,
    > kredyt to 40tys na 7.99% bez dodatkowych kosztów

    Zgadza się, ale te 7,99% Citi liczy od całości zadłużenia, a nie od
    niespłaconego kapitału pożyczki. Niech zaoferują oprocentowanie takie
    pod warunkiem, że oprocentowanie jest liczone od rzeczywistego
    wykorzystania kredytu.

  • 13. Data: 2007-04-23 15:09:33
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    Pawel D. napisał(a):
> [...]
    > "zwrot odsetek z lokaty". Na skargę ani na reklamację żadnej odpowiedzi póki co
    > nie uzyskałem, choć minęły 3 tygodnie. Ot, kultura w Millennium.

    U mnie na lokatach się nie mylą, za to na oprocentowaniu
    R-ku Premia - co miesiąc. Zgadnijcie w którą stronę...
    Czasem część źle naliczonych odsetek zwracają po miesiącu
    ("bo nie naliczamy z ostatniego dnia"). Na pytanie w
    reklamacji o podstawę prawną odpowiedzieli "wewnętrzne
    regulacje banku" - nic dodać nic ująć.

    Drzewiej potrafili pobrać 90zł odsetek o całkowicie nie
    wykorzystanej linii kredytowej.

    Zastanawiam się gdzie ich podkablować: GINB, UOKiK, RK, ...?
    Wszędzie?
    Jakieś dobre rady, upraszczające procedowanie w ww. urzędach?

    pozdr
    ~|_ukasz

  • 14. Data: 2007-04-23 16:15:38
    Od: Ra <...@s...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > przelicz dobrze jak dostaniesz list. pewnie poszli w ślady Citi i
    > wyliczyli jaki procent od całej kwoty stanowią zapłacone odsetki :)

    kiedy to właśnie to citi daje ten kredyt ;)
    list właśnie dostałem - 0 konkretów poza tym że dla kredytu 40tys rata
    wynosi 969
    niedawno myślałem o nowym aucie i posiłkowaniu się cześciowo kredytem
    Ale wyliczyłem że dla auta za 40 parę tys miesięczna bezpowrotna strata
    bez paliwa to 1000zł więc więcej niż mój kredyt hipoteczny, może kiedyś

  • 15. Data: 2007-04-23 16:45:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > niedawno myślałem o nowym aucie i posiłkowaniu się cześciowo kredytem
    > Ale wyliczyłem że dla auta za 40 parę tys miesięczna bezpowrotna strata
    > bez paliwa to 1000zł więc więcej niż mój kredyt hipoteczny, może kiedyś

    co to jest "miesieczna bezpowrotna strata" ?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-04-23 16:47:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Wszędzie?
    > Jakieś dobre rady, upraszczające procedowanie w ww. urzędach?

    mozesz zrezygnowac z ich uslug, mam w Mille kk i fundusz i na razie bez
    wiekszych problemow

    ciekawe ile mi nalicza zwrotu za korzystanie z karty, maja 5%
    miesiecznych platnosci zwracac...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 17. Data: 2007-04-24 12:34:29
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    RobertS napisał(a):

    > mozesz zrezygnowac z ich uslug,

    Poważnie? Światła rada, a ile wnosząca...

    > mam w Mille kk i fundusz i na razie bez
    > wiekszych problemow
    > ciekawe ile mi nalicza zwrotu za korzystanie z karty, maja 5%
    > miesiecznych platnosci zwracac...

    A jaki ma to związek z moim pytaniem? :P
    Chyab taki, że warto liczyć wszystko co do dnia/grosza.

    pozdr
    ~|_ukasz

  • 18. Data: 2007-04-24 15:37:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A jaki ma to związek z moim pytaniem? :P
    > Chyab taki, że warto liczyć wszystko co do dnia/grosza.
    >
    > pozdr
    > ~|_ukasz

    taki, ze za kazdym razem nalezy policzyc czy bank dobrze naliczyl
    odsetki, zwlaszcza jezeli dotyczy to wiekszej kwoty...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 19. Data: 2007-04-25 21:28:00
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Tu z kolei Mille oszukuje na prowizjach i opłatach :-/
    JaC

  • 20. Data: 2007-04-25 21:28:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-25 23:28, 666 stwierdził, że:
    > Tu z kolei Mille oszukuje na prowizjach i opłatach :-/
    > JaC

    Czy ty się nauczysz kiedyś poprawnie odpowiadać?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl