    From: "Error" <e...@g...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium - najlepszy bank......
    Date: Tue, 5 Feb 2002 11:02:29 +0100

    Gratuluje - chcialbym posiadac takie wrazenia z tego banku.
    Wszystkich wyplat jakie dokonywalem byly tylko i wylacznie w bankomatach
    sieci millenium.
    Podsumowujac Twoja wypowiedz - opisze sytuacje.

    W polowie miesiaca (~15.10 ) pobralem w okienku - oddziale Millenium
    wszystkie dostepne srodki.
    Od poczatku miesiaca do dnia pobrania nie robilem zadnych wyplat ani karta
    ani nie definiowalem zadnych przelewow - tylko wplaty z tytulu
    wynagrodzenia. Koncem miesiaca dowiaduje sie ze mam 1000 pln debetu - nie
    robilem zadnych wyplat po 15 bo przeciez konto bylo juz puste.

    Pani w obsludze stwierdzial ze mieli awarie - tak rozlegla ze sama nie
    potrafila mi wyjasnic dlaczego:
    ( i tu sie zaczyna moja gehhhhhenna)

    Dlaczego ostatniego dnia miesiaca mam wyplate z konta co smieszniejsze
    zaksiegowana poczatkiem miesiaca!!!!!!! - jak mnie poinformowala zerkajac w
    moje tranzakcje. O fakcie ze w/g jej informacji jednego dnia z bankomatu
    wyplacilem wiecej niz przewiduje limit juz nie wspomne. Wyplata wskazywala
    na jakis bankomat opisany na wyciagu smaymi cyferkami. ( ZAWSZE KASE
    WYBIERAM W JEDNYM BANKOMACIE BO MAM DO NIEGO OD DOMU 100 m - zawsze pisze na
    wyciagu jaki to bankomat z jakiej ulicy i miasta) dodatkowo za ta
    tranzakcje niby bankomatowa zostalo mi pobrane 2 x 1 PLN. - Dlaczego dwa
    razy placilem za to samo?

    Od chwili gdy wyslalem pierwsza reklamacje zaczely sie lawinowe klopoty z
    Millenium.
    Reklamacja zostala uznana przez bank za nieuzasadniona, znane wszystkim
    regulki itd.
    Natomiast stal sie cud - mimo mojej "nieuzasadnionej" reklamacji bank
    zwrocil mi 1 PLN z tych dwoch pobranych od tranzakcji - oczywiscie zadnych
    pisemnych wyjasnien nie otrzymalem - stad moje podejrzenia zaczely drazyc
    temat.

    Pani w "okienku" stwierdzila, iz system mial awarie i to zle naliczyl.
    Na moje pytanie, jak to mozliwe, ze z calej kwoty ktora zostala mi
    przypisana jako wyplata (1002.00 pln) bank przyznaje sie do awari
    "polowicznej" - tylko w naliczaniu oplaty za tranzakcje a nie do calosci
    (rozumiem, latwiej jest oddac 1 pln niz 1000.00) uslyszalem: "TO MALA
    AWARYJKA - czesto sie to zdarza".
    Dla mnie to AWARIA W AWARII dzieki ktorej czuje sie OKRADZIONY na 1000 PLN.
    Na moja kolejna reklamacje wyslana 02.01.2002 bank do dnia dzisiejszego nie
    odpowiedzial.
    Zlozylem pismo z zazaleniem o tym karygodnym fakcie i tu zaskoczenie nr II:

    Pani w "okienku" na dziendobry zaczela sie dopytywac o co chodzi -
    stwierdzilem, ze nie uzyskalem odpowiedzi z banku na moja wczesniejsza
    reklamacje.

    Na to odpowiedziala:
    (cytat z pamieci)

    "Jesli chodzi o ta awarie z pazdziernika to wiele osob nam zglaszalo to
    samo - prosilismy ich zeby sprawdzili sobie takie karteczki jakie wydaje
    bankomat to sie przekonaja ze te tranzakcje mialy miejsce. I wszyscy
    odnajduja swoje wyplaty."

    Czy ta kobieta uwaza mnie za DEBILA?
    Co mnie obchodza karteczki z bankomatow.
    Bank ma pilnowac za mnie bym mial wszystko poprawnie zaksiegowane i
    prowadzone.
    To ze na wyciagu znalazlem bledy syetemu to jest problem BANKU a nie moj -
    dodatkowo jesli byla taka tranzakcja to dlaczego zostala po miesiacu
    zarejestrowana - dlaczego pani w okienku jak wyplacalem wszystkie dostepne
    srodki mnie o tym nie poinformowala?

    Wszystko ze strony banku jest BARDZO NACIAGANE.

    W chwili obecnej sprawa tak wyglada, iz skieruje to wszystko do
    nowopowstalej komorki jakim jest arbiter.
    Spelniam wszystkie wytyczne - kwota, brak odpowiedzi na reklamacje 30 dni,
    wykazanie bledow proceduralnych w dzialaniu banku, brak szczegolowych
    odpowiedzi na moje reklamacje.
    Brakuje mi tylko adresu na ktory mam kierowac pismo i kasy na 50 PLN -
    oplaty skarbowej.
    Brak niby 1000 pln dotkliwie sie mi odbil na moich finansach.

    Przepraszam jesli chaotycznie to napisalem, ale podskakuje mi zaraz
    adrenalina i pewnie poziom tosteronu jak poruszam temat Millenium.
    :-)

    Momo wszystko zycze wszystkim udanego dnia.

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci